سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیگ‌زاده: کره برای انتقام به ایران می‌آید

هاشم بیگ زاده مدافع تیم ملی فوتبال گفت: مصدومیتم برطرف شده و با آمادگی کامل در اردوی تیم ملی هستم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  بازیکن تیم ملی پیش از تمرین صبح امروز (دوشنبه) تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران گفت: اردوی خوبی آغاز شده و امیدوارم تیم ملی با قدرت تمرین کند و به خوبی برای بازی تدارکاتی مقابل کره جنوبی آماده شود. امیدوارم این اردو در جهت آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در جام ملت‌ها مفید باشد.

وی در ادامه افزود: کی‌روش بازیکنان جوانی را به تیم ملی دعوت کرده و این تیم متشکل از بازیکنان باتجربه و جوان است. کی‌روش می‌خواهد با تلفیقی از این بازیکنان تیم قدرتمندی را برای حضور در استرالیا بسازد.

بیگ‌زاده درباره وضعیت آمادگی‌اش نیز گفت: در اردوی پرتغال از ناحیه پا دچار مصدومیت شدم که این آسیب‌دیدگی خیلی زود برطرف شد و تمرین‌های خوبی را شروع کرده بودم. مصدومیت من دو هفته‌ای تمام شد و الان با آمادگی به اردوی تیم ملی رسیدم و هیچ مشکلی ندارم.

بیگ زاده در پایان گفت: کره جنوبی در 2 بازی اخیرش مقابل ایران نتیجه را واگذار کرده و پیش‌بینی می‌شود که برای انتقام به ایران بیاید. با توجه به این قضیه باید این بازی را مهم تلقی کنیم و تلاش‌مان این است که سومین شکست را به کره‌ای‌ها تحمیل کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: مدافع ، تیم ، ملی ، فوتبال ، ایران ، کره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.