سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاضی: شایعه غیبت من در داربی منبع معتبری ندارد/ من اهل تمارض و حاشیه نیستم

مهاجم استقلال می گوید هنوز حضور یا عدم حضورش در داربی مشخص نیست.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ محمد قاضی درباره آخرین وضعیت مصدومیتش گفت: متاسفانه در اواخر بازی خطای بسیار بدی روی من انجام شد که این صحنه در ادامه منجر به گل دوم تراکتور سازی نیز شد اما این خطا گرفته نشد و این صحنه اصلا مورد توجه رسانه‌ها قرار نگرفت. در این صحنه من مصدوم شدم و امکان داشت با آن گل تیم ما در این بازی مهم شکست بخورد.

وی ادامه داد: از روز شنبه که به تهران رسیدم زیر نظر نوروزی و کیهانی بودم. با تصمیم پزشکان از پای راستم ام آر آی گرفتیم و مشخص شد که رباط داخلی زانویم آسیب دیده است و به همین دلیل از روز گذشته مراحل درمانی را آغاز کردیم.

مهاجم استقلال درباره شایعه از دست دادن داربی که روز گذشته در رسانه‌ها مطرح شد، افزود: متاسفانه این صحبت‌ها هیچ منبع معتبری ندارد و همه چیز دست خدا هست. من تمام تلاشم را می‌کنم تا استقلال را در داربی همراهی کنم و ان شاءالله با تلاش کادر پزشکی بعد از انجام دادن تمرینات ویژه و فیزیوتراپی طی چند روز آینده و اعلام شدن نتایج تست‌های نهایی، حضور یا عدم حضور من در دربی مشخص می‌شود.

قاضی در پایان عنوان کرد: نوروزی بعد از معاینه پایم به من گفت تنها دلیلی که رباط پایت پاره نشده است آمادگی بدنی بالایت بوده است. همه محمد قاضی را می‌شناسند و می‌دانند من اهل حاشیه و تمارض نیستم و برای من بسیار عجیب است که چرا چنین صحنه‌ای که می توانست منجر به باخت استقلال شود از چشمان تیم داوری دور ماند. مهم برای من این است که سالم و آماده باشم تا بتوانم به استقلال کمک کنم و اگر خدا بخواهد به زودی بر می‌گردم تا در کنار تیم حضور داشته باشم و بتوانم استقلال را در این مقطع حساس همراهی کنم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.