سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیراندازی مرگبار مرد خشمگین در روستا/ 3 كشاورز كشته و مجروح شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایذه گفت : فردی که اول آبانماه جاری در روستای بردبران ایذه در خوزستان اقدام به تیراندازی کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، فیصل مزرعه بیان داشت: در اثر تیراندازی در روستای بردبران بخش مرغاب این شهرستان، سه نفر مجروح شدند که دو نفر آنان به هویت "ابراهیم.ز"57 ساله و "سامان. ز" 18 ساله، به دلیل شدت جراحات وارده فوت کردند.
 
مزرعه افزود: طی تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که علت درگیری، اختلافات ملکی بوده است و قاتل به هویت 'ع.م' در حالی که مقتولین سوار بر تراکتور بودند را با اسلحه جنگی هدف قرار داده است.
 
وی ادامه داد: متهم پس از ارتکاب قتل، به حوزه قضایی مسجدسلیمان متواری شده بود که با هماهنگی با آن حوزه قضایی، متهم دستگیر و به اتهام دو فقره قتل عمد، ایراد ضرب و جرح عمدی با اسلحه گرم و حمل و نگهداری اسلحه گرم تفهیم اتهام و قرار بازداشت موقت در خصوص وی صادر شد.
 
مزرعه اظهار داشت: متاسفانه دسترسی آسان مردم به سلاح و فرهنگ انتقام جویی شخصی در این منطقه، موجب وقوع حوادثی از این دست در ایذه و شهرستان های اطراف شده است.
 
وی از محاکم قضایی استان خواست تا با دارندگان سلاح گرم غیرمجاز و استفاده کنندگان از این سلاح که موجب اختلال در نظم جامعه می شوند و جان و مال شهروندان را به مخاطره می اندازند به صورت جدی و قاطعانه برخورد نمایند و به بهانه های عشایرنشینی، دامدار بودن و نگهداری اسلحه جهت مراقبت از دام ها برای آنان تخفیف قائل نشوند تا این احکام درس عبرتی برای سایرین باشد.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
علی
۱۱:۵۷ ۱۹ آبان ۱۳۹۳
قصاص حداقل مجازات است.
مرادی
۰۲:۵۰ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
صددرصد