سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

بیش از یک میلیون نفر در استان کرمانشاه تحت پوشش بیمه سلامت هستند

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه یک میلیون و 138 هزار و 348 نفر در استان زیر پوشش بیمه سلامت هستندو این آمادگی را داریم که به تمامی افراد فاقد دفترچه بیمه، دفترچه بدهیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ؛امید قادری با اشاره به رضایتمندی 73 درصد مردم ایران از طرح سلامت گفت: رایگان کردن هزینه های زایمان طبیعی، پرداخت 90 درصد هزینه بستری بیماران در بیمارستانهای دولتی،پرداخت 95درصد هزینه های بستری بیماران روستایی، کلینیک های دولتی ،ماندگاری متخصصان در مناطق محروم از مزایای طرح نظام سلامت است.

وی مرحله دوم طرح تحول نظام سلامت را تمرکز اصلی بر بیمه شدگان روستایی و طرح پزشک روستایی عنوان کرد وادامه داد: با اجرای مرحله سوم طرح تحول نظام سلامت با معضل زیر میزی برخورد می شود.

به گفته قادری با توجه به تدوین کتاب جدید تعرفه گذاری از ابتدای مهرماه بر اساس این کتاب به مدت سه ماه بصورت آزمایشی تعرفه گذاری انجام خواهد شد وتیم هایی در سطح استان کار پایش و نظارت بر اجرای طرح را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 640 هزار بیمه شده روستایی در استان وجود دارد، گفت:امکانات آزمایشگاهی و رادیولوژی نیز باید برای روستاییان در بیمه سلامت بایددر نظر گرفته شود

وی به تسهیلات ویژه بیمه سلامت برای بیماران خاص نیز اشاره وبیان کرد: از مرداد ماه سال جاری بسیاری داروهای بیماران خاص که تحت پوشش بیمه نبودند پوشش بیمه ای گرفتند و در حال حاضر تمام برندهای داروهای آن برای شرکت های بیمه ای قابل قبول است.


انتهای پیام/ا

برچسب ها: کرمانشاه ، بیش ، پوشش ، یزد ، تبریز ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.