سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ونگر: آرسنال یک گلزن تمام کننده کم دارد

آرسن ونگر سرمربی تیم آرسنال پس از شکست دو بر یک مقابل سوانسی گفت: توپچی‌ها یک گلزن تمام کننده در خط حمله کم دارد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یاهو اسپرت‌: سریال ناکامی‌های آرسنا‌ل در رقابت های هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس هم ادامه یافت و بازی مقابل تیم نه چندان مطرح سوانسی را با نتیجه 2 بر یک واگذار کرد.
 
بر اساس این گزارش: بازیکنان آرسنال‌ تا دقیقه 75 با تک گل الکسیس‌ سانچز‌ از حریف پیش بودند و انتظار یک پیروزی دلچسب از این بازی را داشتند اما فقط در عرض 5 دقیقه 2 گل دریافت کرده و بازی پیروز شده را واگذار کردند این ماجرا در بازی هفته گذشته مقابل آندر لخت در چهارچوب بازی‌های‌ لیگ قهرمانان اروپا هم تکرار شده بود در آن دیدار آرسنال‌ بازی 3 بر صفر پیروز شده را در نهایت با تساوی 3بر3 به پایان برد.
 
ونگر سرمربی فرانسوی آرسنال پس از بازی گفت: توضیح شکست مقابل سوانسی برایم دشوار است هر چند بازی در کنترل ما بود اما بازیکنان حریف لحظه‌ای تسلیم نشدند و در عرض ما هم در میانه میدان توپ‌های زیادی را از دست دادیم همین اشتباه برای شکست ما کافی بود بازیکنان آرسنال مدام توپ از دست می‌دادند موضوع اینجاست که سوانسی‌ خطرات زیادی‌ بر روی دروازه‌ ما ایجاد نکرد، این ما بودیم که ضعیف عمل کردیم فکر می‌کنم اگر یک گلزن تمام کننده داشتیم حتما می توانستیم پیروز شویم.
 
هیچ تیمی قادر به رقابت با چلسی نیست
 
ونگر در ادامه صحبت‌هایش گفت: اگر تیم مورینیو‌ با همین روند به دیدارهای آینده ادامه دهد بدون شک قهرمان لیگ برتر خواهد شد. شکست آرسنال مقابل سوانسی‌ موجب شد اختلاف‌ توپچی‌های با چلسی صدرنشین‌ به 12 امتیاز برسد.
 
ونگر در ادامه گفت: با ادامه همین روند،چلسی می‌تواند به 100 امتیاز فصل برسد اگر همین طور ادامه دهد هیچ تیمی نمی‌تواند به آنان برسد بعید می‌دانم هیچیک‌ از تیم‌های این فصل لیگ برتر قدرت به چالش کشیدن چلسی را داشته باشد البته دلیل مشخصی برای توضیح آنکه چرا اختلاف امتیاز چلسی با دیگر مدعیان‌ تا این اندازه زیاد شده وجود ندارد آنان شروع خوبی داشتند و همین مطلب باعث شد احتمال به نفسشان بالا برود، حتی در مواقعی که خوب بازی نکردند هم امتیاز گرفتند.

انتهای پیام/
برچسب ها: آرسنال ، تیم ، تمام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.