سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجلاس بين‌المللی توسعه تجارت و همکاری‌های اقتصادی ايران و عراق برگزار می‌شود

نخستين اجلاس بين‌المللی توسعه تجارت و همکاری‌های اقتصادی ايران و عراق با حضور فعالان ارشد اقتصادی ايران و عراق 19 آبان در سالن همايش‌های برج ميلاد برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي سازمان توسعه تجارت، اين اجلاس با همکاري اتاق مشترک بازرگاني، صنايع و معادن ايران و عراق و موسسه بين‌المللي پژوهش‌هاي صنعتي ايران برگزار مي شود و به بررسي راهکارهاي گسترش روابط تجاري با عراق مي‌پردازد.

در اين نشست از نشان ملي تجارت ايران و عراق که با هدف اعتباربخشي به فعالان اقتصادي ايراني و عراقي، ايجاد بسترهاي تشکيل بانک اطلاعاتي و اعتباري آنها و افزايش انگيزه و رقابت ميان فعالان اقتصادي تدوين و طراحي شده است، رونمايي خواهد شد.

طرح نشان ملي تجارت ايران و عراق با جلب مشارکت سياستگذارانه دستگاه‌هاي مختلف کشوري و حمايت علمي و راهبرانه سازمان ملي بهره‌وري جمهوري اسلامي ايران به انجام رسيده است و پس از رونمايي از آن در نخستين اجلاس بين‌المللي توسعه تجارت و همکاري‌هاي اقتصادي ايران و عراق در دستور کار «دبيرخانه نشان» قرار مي‌گيرد و از سال آينده اعطا خواهد شد.

ولي‌الله افخمي‌راد رييس سازمان توسعه تجارت و نماينده تام الاختيار وزارت صنعت، معدن و تجارت، رستم قاسمي دبير ستاد توسعه تجارت با عراق، يحيي آل‌اسحاق رييس اتاق مشترک بازرگاني ايران و عراق و رييس اتاق تهران، حبيب‌الموسوي قائم‌مقام وزير بازرگاني عراق، هاشم سوداني مديرکل بين‌الملل وزارت بازرگاني عراق، جعفر الحمداني رييس اتاق بازرگاني بغداد و جمعي ديگر از مقامات بلندپايه دو کشور از دعوت شدگان به اين اجلاس هستند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.