سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور پررنگ مجلات سروش در بیستمین نمایشگاه مطبوعات

همزمان با برپایی بیستمن نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها مجلات سروش به عنوان یکی از باسابقه ترین هفته نامه های کشور، در این نمایشگاه حضوری فعال دارد.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی انتشارات سروش؛ مجله سروش یکی از با سابقه ترین نشریات در حوزه فرهنگ و هنر است که بیشترین مخاطبان آن از علاقمندان برنامه های صدا و سیما بوده و برنامه های رسانه ملی را مورد ارزیابی و نقد قرار می دهد.

مجله سروش امسال نیز همانند سالیان قبل حضوری پررنگ در بیستمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها دارد و با عرضه محصولات خود سعی دارد به نیاز مخاطبان پاسخ دهد.

مجله سروش در این نمایشگاه میزبان بسیاری از چهره های فرهنگی و هنری کشور بوده و با آنان گفت و گوهای جذابی خواهد داشت که طی آن مسائل مختلف و موضوعات فرهنگی و هنری مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

این نشریه همچنین لوح فشرده مجلات ده ساله (1358-1368) خود را که شامل آرشیو 50 هزار صفحه ای سروش است در غرفه خود به علاقمندان عرضه می کند.

نشریه سروش در راهروی 15 غرفه شماره 17 میزبان بازدیدگنندگان از ساعت 9 صبح تا 20  شب خواهد بود.

همین گزارش حاکیست ماهنامه های سروش کودکان و خردسالان نیز در غرفه نشریات کودک و نوجوان پذیرای علاقمندان خواهند بود و چهره های ادبی و فرهنگی و هنری کودکان و نوجوانان و دستندرکاران مجله سروش کودکان با مخاطبان در این غرفه دیدار خواهند کرد.


انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.