سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

فعالیت 700 سازمان مردم نهاد در استان یزد

مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری یزد گفت: در حال حاضر 700 سازمان مردم نهاد در زمینه های مختلف در استان یزد فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یزد؛جوادیان زاده مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد، با اشاره به ویژگی های استان یزد در زمینه های مختلف گفت: دارالعباده، دارالعلم، شهر قنات قنوت و قناعت، شهر بادگیرها، شهر دوچرخه ها و... برخی از عناوین منتصب به این استان است که امیدواریم استان یزد نمونه ای برای سایر استان ها کشور باشد.

وی با بیان اینکه می توان شهر یزد را به عنوان شهر مشارکت عملی نهادهای اجتماعی نامگذاری کرد افزود: شرایط دشوار اقلیمی حاکم بر یزد باعث شده است تا مردم این دیار ناگزیر باشند که برای حل مشکلات خود دست به هم افزایی و همکاری بزنند که نمونه بارز آن را می توان در سیستم پیچیده قنات های استان مشاهده کرد.

جوادیان زاده با اشاره به فعالیت سازمان های مردم نهاد استان در حوزه های گوناگون گفت: سازمان های مردم نهاد استان با درک شرایط روز جامعه قدم در عرصه فعالیت های اجتماعی گذاشته اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 700 سازمان مردم نهاد در استان فعالیت دارند اظهار داشت: این سازمان ها به عنوان شرکای دولت در زمینه‌های مختلف در حال فعالیت می باشند.

انتهاي پيام/ز

برچسب ها: سازمان ، مردم ، نهاد ، یزد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.