سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افخم در واکنش به تحریم‌های اخیر اتحادیه اروپا:

اقدام اتحادیه اروپا در تحریم مجدد برخی نهادهای ایرانی غیرمتعارف و سوال برانگیز است

سخنگوی وزارت امورخارجه با اشاره به مذاکرات هسته ای و تلاش برای رسیدن به توافق، اقدام اخیر اتحادیه اروپایی در تحریم مجدد برخی نهادهای ایرانی را پافشاری غیرمتعارف و اقدامی سوال برانگیز خواند.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، «مرضیه افخم» درباره تحریم های اتحادیه اروپا اظهار داشت: در شرایطی که مذاکرات هسته ای ادامه دارد و تلاش برای رسیدن به یک توافق قابل قبول از سوی طرف های مذاکرات در جریان است این اقدام اتحادیه اروپایی سوال برانگیز بوده و خلاف روند مذاکرات و تعهدات طرف مقابل است.
 
همچنین، سفارت کشورمان در بروکسل نیز مراتب اعتراض جمهوری اسلامی ایران را نسبت به این اقدام اتحادیه اروپا به مقامات ذیربط آن اعلام کرده است.

گفتنی است؛ اتحادیه اروپا طی روزهای گذشته و باوجود توافق بین ایران و کشورهای 1+5 در قالب برنامه اقدام مشترک چند نهاد و شخص ایرانی را مشمول تحریم های غیرقانونی قرار داده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
پوریا
۱۴:۴۳ ۱۸ آبان ۱۳۹۳
اتحادیه اروپا مثل اتحادیه عرب هست و بی خاصیت تا امریکا اجازه ندهد این دو اتحادیه اب هم نمی خورند و دربست نوکری امریکا را میکنند ،اقدام اخیر اروپا برای فشار به جمهوری اسلامی جهت ثابت کردن نوکریش برای امریکاست.