سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

توزيع 45 تن سهميه نذورات در استان زنجان

تاكنون بالغ بر 45 تن سهميه نذورات در استان به هيئات و مساجد توزيع شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ به نقل از روابط عمومی ، معاون امور بازرگاني و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان با بیان این مطلب گفت: با عنايت به مصوبه بند 2 بيستمين جلسه شوراي كنترل و نظارت استان و اعلام عدم امكان توزيع اين سهميه از سوي سازمان تبليغات اسلامي و نيز به منظور تكريم ارباب رجوع و تسريع در انجام امور ، سازمان صنعت ، معدن و تجارت وظيفه جذب و توزيع اين سهميه ها را به عهده گرفت.

مسیبی افزود: اين سهميه شامل برنج هندي دانه بلند 1121 ،‌شكر ،‌گوشت قرمز و مرغ منجمد مي باشد كه در اختيار هيئات و مساجد قرار مي گيرد.

وی ادامه داد: در جهت توزيع بهينه سهميه هاي اختصاص يافته و برگزاري باشكوه مراسم نذورات دهه اول ماه محرم ، تاكنون نسبت به صدور حواله 216 هيئت و مسجد و درخواستهاي شخصي اقدام شده است.

معاون امور بازرگاني و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان با اشاره به توزيع 45 تن از اين سهميه در سطح استان اضافه كرد : در طي روزهاي اخير تاكنون 7078 كيلو گوشت منجمد ،‌ 34420 كيلو گرم برنج هندي ، 1718 كيلو شكر و 680 كيلو مرغ در اين زمينه توزيع گرديده است.

مسیبی خاطر نشان کرد : توزيع سهميه نذورات تا پايان ماه صفر ادامه دارد و با توجه به ذخيره سازي اين اقلام به وفور ، در صورت نياز همشهريان اقلام مورد نياز به ميزان كافي موجود و آماده توزيع مي باشد.



انتهای پیام/ش

برچسب ها: توزیع ، نذورات ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.