سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با انتشار نامه‌ای صورت گرفت

تقدیر جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی از خدمات 10 ساله مهندس ضرغامی

جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی با صدور نامه‌ای از زحمات 10 ساله رئیس رسانه ملی تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی با صدور نامه‌ای از زحمات 10 ساله رئیس رسانه ملی تقدیر کرد.

متن نامه به شرح زیر است:

برادر بسیجی جناب استاد عزت الله ضرغامی
سلام علیکم

خداقوت بسیجی، هرچند تاریخ انقلاب اسلامی پر است از فرازو فرودهای آدم‌هایی که روزی پایه انقلاب بودند و روزی دیگر پایه انقلاب را هدف گرفتند و بودند آدم هایی که حالا انقلاب اسلامی را ماوای مستضعفان عالم میدانند و همچون حر نعلین برگردن افراخته سر به زیر و نادم به آغوش انقلاب و مردم بازگشتند.

این همان ریزش‌ها و رویش‌هایی است که مقام معظم رهبری آن را بیان نمودند.

امروز به برکت انقلاب خمینی کبیر صدای مستضعفان عالم در اقصی نقاط دنیا شنیده میشود و بیداری اسلامی که اکنون قلب اروپا را درنوردیده است حاصل تفکرات حضرت روح الله مبنی بر صدور انقلاب اسلامی بود.

اما مهمترین ابزار برای انعکاس و مخابره دستاوردها و آرمان‌های انقلاب جهانی اسلام صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است که یک تنه در برابر استکبار جهانی و بنیادهای شایعه پراکنی آنها استقامت و ایستادگی را سرلوحه سازش و تسامح قرار داد و این شده است که رویش های انقلاب اسلامی در مقابل ریزش های ناچیز آن قابل مقایسه نبوده و امروز تمثال مبارک حضرت روح الله و امام خامنه‌ای را در دستان مردمان دورافتاده ترین نقاط عالم نیز مشاهده میکنیم
عملکرد جنابعالی در دوران 10ساله مدیریتتان بر رسانه ملی عملکردی مثبت و ارزنده است و البته نیز از فردی با تفکرات بسیجی همین انتظار میرفت.

اما این انقلاب جوان بارها و بارها در معرض بحران‌های عجیب و غریب قرار گرفت که با سکانداری امام امت خامنه‌ای کبیر و بصیرت مردم کشتی پرصلابت انقلاب با شتاب در مسیر پیشرفت در حال حرکت است و این انسان ها هستند که در این بحران ها بیشتر از دیگران آزموده شدند عده ای بر عرشه کشتی ماندند و عده ای در دریای بی بصیرتی غرق شدند.

سال 88 نیز یکی از طوفان‌های بزرگ در مسیر انقلاب اسلامی قرار گرفت که باید گفت انصافا دیده بانی جنابعالی و انعکاس واقعیت‌ها و نقاط پنهان توطئه‌های داخلی و خارجی کمک شایانی به جامعه اسلامی و انقلاب کرد و این سرباز وفادار انقلاب نمره قابل قبولی کسب کرد.

لذا ما دانشجویان نیز صمیمانه قدردان زحمات شما هستیم و خاطره خوبی از شما در ذهن امت باقی ماند.

به امید توفیقات روز افزون

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.