سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل هماهنگی امور استان های سازمان تعزیرات حکومتی خبر داد

جریمه ۸۸ میلیاردی متخلفان طرح ویژه بازگشایی مدارس

مدیرکل هماهنگی امور استان های سازمان تعزیرات حکومتی کشور، گفت: متخلفان طرح ویژه بازگشایی مدارس، به ۸۸ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ فریبرز جوانشیری مدیرکل هماهنگی امور استان های سازمان تعزیرات حکومتی کشور در رابطه با طرح ویژه بازگشایی مدارس توسط سازمان تعزیرات حکومتی، گفت: طرح ویژه بازگشایی مدارس از تاریخ 15 شهریورماه آغاز و تا اواخر مهرماه ادامه داشت.

وی ادامه داد: در طول این مدت 15 هزار و 435 مورد بازرسی از واحدهای مختلف صنفی داشتیم که از این تعداد 8 هزار و 444 فقره پرونده تشکیل شده است.

مدیرکل هماهنگی امور استان های سازمان تعزیرات حکومتی کشور، تصریح کرد: از تعداد 8 هزار و 444 فقره پرونده به 6 هزار و 385 فقره رسیدگی و حکم آنها صادر شده است. همچنین میزان محکومیت متخلفان برای این تعداد پرونده توسط سازمان تعزیرات حکومتی کشور 88 میلیارد و 576 میلیون و 129 هزارو 310 ریال بوده است.

جوانشیری ادامه داد:  بیشترین میزان جریمه ها در طرح ویژه بازگشایی مدارس را مربوط به گرانفروشی است.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه برای ایام محرم سازمان تعزیرات حکومتی طرحی را برای جلوگیری از گران فروشی در نظر گرفته است یا خیر، گفت: بله. معاونت حقوقی سازمان تعزیرات کل کشور بخشنامه ای را در این راستا به سراسر استان ها ابلاغ کرده است.

مدیرکل هماهنگی امور استان های سازمان تعزیرات حکومتی کشور، افزود: از تاریخ 6 آبان ماه این طرح ابلاغ شده و تا 17 آبان نیز ادامه دارد. در این طرح گشت های سیار سازمان تعزیرات حکومتی در سراسر کشور به ویژه در اصنافی که مربوط به مواد غذایی و ظروف یکبار مصرف است فعال هستند.
انتهای پیام/

برچسب ها: مدارس ، بازگشایی ، متخلفان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.