سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

مهلت سرپرستی دکتر نجفی 29 آبان پایان می‌یابد / ضرورت معرفی گزینه پیشنهادی دولت تا هفته آینده

طبق قانون، مهلت سرپرستی بر هر وزارتخانه‌ای 3 ماهه است و بر این اساس با توجه به اینکه حکم سرپرستی دکتر نجفی از 29 مرداد آغاز شده است،‌ این مهلت 3 ماهه تا 29 آبان می‌یابد.

قاسم جعفری، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: طبق قانون مهلت سرپرستی یک فرد بر هر وزارتخانه‌ای 3 ماه بیشتر نیست و بر این اساس با توجه به اینکه حکم سرپرستی دکتر نجفی از 29 مرداد ماه آغاز شده است، 29 آبان مهلت سرپرستی دکتر نجفی بر سکان وزارت علوم پایان می‌یابد و مجلس تقاضا دارد طی هفته جاری و هفته آینده دولت گزینه‌ی پیشنهادی خود را در این خصوص معرفی نمایند.

وی گفت: معرفی هرچه سریع‌تر گزینه پیشنهادی دولت فرصت بیشتری به مجلس می‌دهد تا بررسی و تحقیق لازم و جامع را در خصوص این فرد به انجام رسانیده و با دید بازتری بتوانند در خصوص شخصیت و فعالیت وی اظهارنظر نمایند.

وی افزود: ضمن اینکه مجلس از دولت تقاضا دارد به ملاک‌های مجلس در خصوص فرد مورد نظر برای پست وزارت علوم چه به لحاظ علمی و چه به لحاظ عملکردی و اجرایی توجه داشته باشد.

وی تصریح کرد: مجلس همه تلاش خود را در خصوص همکاری با دولت در این زمینه خواهد کرد، ضمن اینکه از صیانت علمی و آموزش کشور نیز در سر حد توان دفاع می‌نماید.



انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.