سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمود عباس: این ماه به شورای امنیت خواهم رفت

محمود عباس امروز در سخنانی تأکید کرد : در خلال ماه کنونی به شورای امنیت خواهم رفت.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، محمود عباس امروز شنبه در سخنانی پیش از نشستی فوق العاده در دفتر خود در رام الله اعلام کرد که به منظور تصویب قانونی مبنی بر اینکه سرزمین‌هایی که در سال 1967 اشغال شده اند، سرزمین‌های دولت فلسطین می‌باشند و نیز به منظور مشخص شدن زمان پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی ، در خلال ماه کنونی به شورای امنیت خواهد رفت.

وی گفت: به رهبری فلسطین ماه کنونی پیش نویس قطعنامه‌ای را به شورای امنیت ارائه خواهد داد تا سرزمین‌های فلسطینی که از سال 1967 اشغال شده اند، سرزمین‌های دولت فلسطین به شمار بروند.

وی همچنین افزود: پس از ارائه این قطعنامه، امیدواریم که به منظور مطرح شدن این قطعنامه در شورای امنیت، این قطعنامه بتواند 9 رأی بیاورد.

وی گفت: پس از مطرح شدن قطعنامه، یا این قطعنامه مورد پذیرش واقع می‌شود و یا رد می‌شود؛ و ما اقدامات گام به گامی را پس از آن در نظر داریم که انجام خواهیم داد.

وی همچنین تصریح کرد:ما از شورای امنیت خواهان بیانیه ای هستیم که وضعیت بیت المقدس را از سال 1967 مشخص سازد و تصریح نماید که این سرزمین‌ها، سرزمین های مقدسی هستند که نمی توان به آن تجاوز کرد؛ ما خواهان محکوم کردن آنچه در حال روی دادن است، می‌باشیم.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.