سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عباسی شاهکوه خبرداد

انتشار فراخوان نظرخواهي در مورد اصول حاكم بر پروانه اپراتورهاي مجازي تلفن همراه

معاون بررسيهاي فني و صدور پروانه رگولاتوري از انتشار فراخوان نظرخواهي تخصصي در مورد سياستها و اصول حاكم بر صدور پروانه اپراتورهاي مجازي تلفن همراه (MVNO) در كشور خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، صادق عباسي شاهكوه معاون بررسيهاي فني و صدور پروانه رگولاتوري گفت: افزايش ضريب نفوذ و اشباع بازار تلفن همراه كشور، توجه و دغدغه‌ نهاد رگولاتوري را بيش از پيش به افزايش كيفيت خدمات معطوف كرده و بهترين عامل تاثيرگذار در افزايش كيفيت خدمات و كاهش قيمت، براساس تجربه جهاني و منطق اقتصادي، افزايش رقابت در بازار است.
 
وي افزود: يكي از سياستهاي افزايش رقابت در بازار، ايجاد زمينه ورود و فعاليت اپراتورهاي مجازي تلفن همراه (MVNO) در كشور است كه گام اول آن در مصوبه ۱۸۶ كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات پيش‌بيني شده است.
 
عباسي شاهكوه تصريح كرد: براساس مصوبه ۱۸۶ كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات اپراتورهاي متقاضي ارتقاي پروانه فعاليت جهت ارائه خدمات تلفن همراه پهن باند موظفند شرايط را براي ايجاد و توسعه اپراتورهاي مجازي تلفن همراه فراهم كنند.
 
معاون بررسيهاي فني و صدور پروانه رگولاتوري با اشاره به اينكه در شش ماه گذشته اين سازمان با استفاده از ظرفيت‌هاي كارشناسي، همكاري با نهادهاي پژوهشي و بهره‌گيري از مشاوران داخلي و خارجي، در حال بررسي امكان‌سنجي و تدوين چارچوب و سياستهاي كلي ورود و توسعه اپراتورهاي مجازي تلفن همراه است، تصریح کرد: سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي با انتشار اين فراخوان به دنبال آن است كه همزمان با مطالعات كارشناسي، از خبرگان حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات كشور بويژه در حوزه ارتباطات سيار، در مورد اصول و ضوابط كلي فعاليت اپراتورهاي مجازي تلفن همراه نظرخواهي كرده و سپس اصول و سياستهاي كلي راه‌اندازي اپراتورهاي مجازي تلفن همراه را براي تصويب به كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات ارائه كند.
 
وي خاطر نشان کرد: خبرگان، متخصصان و نخبگان حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات مي‌توانند به صورت مكتوب و با مراجعه به لينك فراخوان نظرخواهي تخصصي درمورد سياستها و اصول حاكم بر صدور پروانه اپراتورهاي مجازي تلفن همراه (MVNO) بر روي پورتال سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي نظرات خود را حداكثر تا پايان آبان ماه به رگولاتوري اعلام كنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: انتشار ، اپراتور ، تلفن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.