سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گواردیولا: بایرن هنوز به بالاترین سطح نرسیده است

پپ گواردیولا، سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ معتقد است شکست فصل قبل آنان مقابل رئال مادرید، نشان داد وی هنوز به بالاترین سطح ورزشی نرسیده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پپ گواردیولا هنوز نتوانسته خاطره تلخ شکست 4 بر صفر فصل گذشته مقابل رئال مادرید را فراموش کند. این شکست در مرحله‌ی نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان انجام شده و بایرن را از رسیدن به قهرمانی بازداشت.
 
بایرن مونیخ در رقابت‌های این فصل بوندسلیگا همچنان بدون شکست باقی مانده است و در مسابقات لیگ قهرمانان هم پیروزی پرگل و درخشانی مقابل آ.اس.رم داشت با این وجود پپ معتقد است تیم او هنوز جا برای پیشرفت دارد.
 
وی در این باره گفت: شکست 4 بر صفر فصل قبل رئال مادرید نشان داد بایرن هنوز در بالاترین سطح ورزشی قرار ندارد. از نقاط ضعف خود آگاه هستیم و می‌دانیم در کدام مناطق به پیشرفت نیاز داریم.
 
گواردیولا در ادامه به غیبت چند هفته‌ای دیوید آلابا اشاره کرد و گفت: می‌دانم با وجود غیبت او در تیم دچار مشکل خواهیم شد، زیرا ما بازیکن با کیفیت دیگری در پست او نداریم. آلابا می‌تواند در هر پستی بازی کند، بازیکنانی که چنین مهارتی داشته باشند، کمتر پیدا می‌شود.
 
گواردیولا در خصوص پایان مصدومیت باستین شواین اشتایگر گفت: احتمالاً او بتواند هفته‌ی آینده به تمرینات تیم بازگردد. او یکی از مهم‌ترین بازیکنان ما و تیم ملی آلمان است، به همین دلیل بهبود او برای همه‌ی ما خبر خوشی محسوب می‌شود.
 
* حفظ فاصله با رقیبان اولویت دارد
 
فاصله بایرن مونیخ با تیم دوم جدول فقط 4 امتیاز است و گواردیولا چنین اختلافی را کافی نمی‌داند.
 
وی در این باره گفت: ما باید امتیاز خود را افزایش داده تا با دیگر مدعیان قهرمانی در بوندسلیگا فاصله بگیریم. تیم‌های زیادی مانند فرانکفورت، گلادباخ و... در حال تعقیب بایرن هستند. آنالیز جدول و عملکرد دیگر تیم‌ها کار دشواری است، زیرا آنان معمولاً با سیستم‌های متفاوتی در بازی‌های مختلف ظاهر می‌شوند و سخت می‌توان بازی بعدی هر یک از پیش‌بینی کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.