سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهرامی:

سبک انتخاب مدیران از سوی مقام معظم رهبری الگویی برای مسئولان کشور باشد

عضو شورای مرکزی قرارگاه رسانه‌ای سلمان فارسی، گفت: سبک انتخاب مدیران رسانه ملی به عنوان مهمترین دستگاه برای انعکاس صدای مستضعفان عالم توسط مقام معظم رهبری، باید به الگویی برای مدیران و مسئولان کشور تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، محمد ابراهیم بهرامی عضو شورای مرکزی قرارگاه رسانه‌ای سلمان فارسی ضمن تبریک به مناسبت انتخاب محمد سرافراز به عنوان رئیس رسانه ملی اظهارداشت: سبک انتخاب مدیران رسانه ملی به عنوان مهمترین دستگاه برای انعکاس صدای مستضعفان عالم توسط مقام معظم رهبری، باید به الگویی برای مدیران و مسئولان کشور تبدیل شود.

بهرامی ادامه داد: انتخاب افراد باسابقه، مشرف، متعهد و باتجربه و همچنین انتخاب از مدیران بومی دستگاه مربوطه منجر به شکوفایی هر دستگاه و افزایش انگیزه خدمت خواهد شد.

بهرامی در پایان محمد سرافراز را بهترین گزینه برای رسانه ملی دانست و افزود: این انتخاب نشان داد رسانه ملی با تمام توان به دنبال ترویج و صدور انقلاب جهانی اسلام به سراسر عالم است و حضور فردی بی‌حاشیه و مدبر می‌تواند این توسعه را سرعت بخشد. دانشجویان نیز ضمن حمایت از رئیس جدید رسانه ملی آمادگی لازم برا کمک به این داستگاه را دارند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.