سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان خبر داد

رسیدگی به ۱۸۴۵۷ فقره پرونده در ۶ ماه نخست سال ۹۳

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان از محکومیت ۱۹۶ میلیارد ریالی متخلفان اقتصادی و رسیدگی به ۱۸۴۵۷ فقره پرونده در شش ماه اول سال ۹۳ خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، غلامرضا صالحی از محکومیت 196 میلیارد ریالی متخلفان اقتصادی و رسیدگی به 18457 فقره پرونده در شش ماهه اول سال 93 خبر داد.

وی افزود: از این تعدادپرونده 14998 فقره مربوط به کالا و خدمات، 2374 فقره مربوط به تخلفات بهداشتی و 1085 فقره مربوط به جرائم قاچاق کالا و ارز بوده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان اظهار داشت: مدیر کل امنیتی، انتظامی استانداری اصفهان ازعملکرد اداره کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز ابراز رضایت و خشنودی نموده اند. شایان ذکر است شعب رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان با دقت و سرعت به پرونده های قاچاق رسیدگی نموده و اقدام به صدور رای قانونی می نمایند.

وی همچنین از شناسایی 80 نانوایی متخلف و تشکیل پرونده مبنی بر گرانفروشی و کم فروشی در نیمه اول مهر خبر داد و گفت: ضمن برخورد با نانوایی هایی که اخیرا بدون مجوز اقدام به افزایش قیمت نان نموده بودند، اتحادیه صنف مربوطه نیز نظارت بیشتری اعمال نماید.

غلامرضا صالحی از نظارت بر عملکرد و اخذ حق کمیسیون نمایشگاه‌های اتومبیل خبر داد و خاطر نشان کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان با توجه به نارضایتی مردم درخصوص اخذ کمیسیون بیش از تعرفه قانونی توسط نمایشگاه‌های اتومبیل با طرح موضوع در جلسات کمیسیون هماهنگی ،علاوه بر نظارت بر عملکرد این صنف با متخلفین نیز برخورد قانونی می نماید. همچنین رییس اتحادیه مربوطه مکلف گردید ضمن نظارت بیشتر، اخطارهای لازم را به صنف زیر مجموعه خود ابلاغ نماید.

انتهای پیام/

برچسب ها: رسیدگی ، نخست ، پرونده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.