سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کفاشیان در گفتگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران:

وینگادا برکنار و مذاکره با کرانچار آغاز شد/ خاکپور تیم امید را در قطر تمرین می‌دهد

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: وینگادا از سرمربیگری تیم ملی امید برکنار شد و در حال مذاکره با کرانچار هستیم.

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در گفتگو با  خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: نلو وینگادا را از سرمربیگری تیم ملی امید کنار گذاشتیم و اکنون در حال مذاکره با زلاتکو کرانچار برای هدایت تیم ملی امید هستیم.

وی در ادامه بیان کرد: تیم ملی امید با همین کادر فنی تعیین شده و زیر نظر محمد خاکپور به اردوی قطر می‌رود و در آنجا بازی دوستانه‌ای انجام خواهد داد.

کفاشیان درباره وضعیت تیم ملی بزرگسالان بیان کرد: طبق برنامه تیم ملی ایران اردویی 10 روزه را در آفریقا خواهد داشت و 2 بازی دوستانه با تیم‌های آفریقایی که هنوز نامشان مشخص نیست برگزار می‌کند.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص ارزیابی‌اش از زمان بازی دربی بین استقلال و پرسپولیس گفت: اگر تیم‌های پرسپولیس و استقلال توافق کردند بازی در تاریخ دوم یا هفتم آذر برگزار می‌شود اما اگر توافقی صورت نگیرد بازی در همان موعد مقرر یعنی 30 آبان برگزار خواهد شد.

وی درباره دلایل اردوی مجدد تیم ملی در آفریقای جنوبی گفت: شباهت شرایط آب و هوایی آفریقای جنوبی به استرالیا باعث شد کی‌روش این کشور را مجددا برای اردو انتخاب کند و شرایط فیزیکی و بدنی بازیکنان را به حد مطلوب برساند.

کفاشیان در پاسخ به مسابقات تدارکاتی رقیبان ایران بیان کرد: آنها به دنبال بازی‌های تبلیغاتی هستند و آن بازی‌ها نمی‌تواند به تیم ما کمک کند و ما به دنبال تیم‌هایی هستیم که به ما کمک کند و با توجه به اینکه تیم‌های عربی مشغول بازی‌های حوزه خود هستند و اروپایی‌ها هم درگیر مقدماتی جام ملت‌های اروپا هستند بازی با آنها امکان‌پذیر نیست به همین دلیل با تیم‌های آفریقایی بازی خواهیم کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری بازی دربی سرخابی‌ها در 30 آبان قانونی است چرا که تیم ملی 3 روز قبل از این بازی در ایران خواهد بود و بازیکنان این 2 تیم می‌توانند در این بازی حضور داشته باشند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.