سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشاورزیان:

9.3 تخلفات سرعت غیر مجاز است

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: سهم سرعت غیر مجاز در تخلفات جاده‌ای 9.3 درصد است.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،کشاورزیان رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در چهل و چهارمین جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی و زمستانی گفت: یکی از متغیرهای کاهش تصادفات و تلفات استفاده از دوربین‌های ثبت تخلف است و از اوایل سال از این دوربین‌ها استفاده شد اما در ماه مرداد و شهریور دوربین‌های ثبت تخلف فعال‌تر بودند.

وی در ادامه بیان کرد: امسال میزان تخلفات سرعت غیر مجاز 9.3 درصد بوده است. این درحالی است که در سال گذشته سهم تخلف سرعت غیر مجاز12.5 درصد بوده است.       


کشاورزیان افزود: در دو سه ماهه آخر شش ماه نخست سال دوربین‌ها فعال‌تر بوده و نشان می‌دهد که استفاده از دوربین نقش بسزایی در کاهش تخلفات داشته است.

به گفته این مقام مسئول قرار است ظرف دو سال آینده بالغ بر 1800 دوربین ثبت تخلف درجاده‌های کشور نصب شود و تا کنون در مرحله نخست 400 دوربین در راه‌ها فعا‌ل است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: برای فعال‌تر شدن دوربین‌ها و خرید آن در انتظار مجوز شورای اقتصاد هستیم.
طبق پیش‌بینی 900 میلیارد تومان اعتبار برای خرید و نگه‌داری دوربین‌ها نیاز است.

کشاورزیان اذعان کرد: در 7 ماهه نخست سال 6 میلیون و 500 تن روکش آسفالت جاده‌ها انجام شده و هزار و 100 کیلومتر از جاده‌ها خط کشی شده و 2000 کیلومتر از جاده‌ها تابلوی علائم راهنمایی و رانندگی نصب شده است.

وی خاطر نشان کرد: به دنبال آن هستیم تا با اقدامات مربوطه سهم راه‌ را در تصادفات جاده‌ای به صفر برسانیم و این مهم مرهون تلاش و اقدامات جهادی است.

انتهای پیام/
برچسب ها: دوربین ، جاده ، تخلفات ، تابلو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.