سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"اسماعیل آذر" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

لیگ دانش‌آموزی مشاعره برگزار می‌شود

لیگ دانش آموزی مشاعره در آینده‌ی نزدیک در سطح کشور برگزار می‌شود.

اسماعیل آذر، استاد ادبیات و زبان فارسی و مجری برنامه‌های مشاعره در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران با اشاره به اجرای برنامه‌ی "مشاعره‌ی سلامت" در آینده‌ی نزدیک، افزود: مشاعره در تاریخ 18 یا 19 آبان ماه سال جاری با شیوه‌ی جدید و تحت عنوان "مشاعره‌ی سلامت" با حضور دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در شیراز شکل می‌گیرد.
 
وی گفت: "مشاعره‌ی سلامت" از جذابیت بالایی برخوردار است. مجری برنامه‌های مشاعره در بخش دیگری از سخنان خود به تأخیر موجود در روند اجرای برنامه‌ی مشاعره اشاره کرده و اظهار داشت: نیت و مقصود ما از تأخیر در پخش و اجرای این برنامه این بود که ذهن مخاطب خسته نشود.
 
آذر همچنین در قالب یک مژده به فرهنگ‌دوستان کشورمان از برگزاری لیگ دانش‌آموزی در کل کشور خبر داد و تصریح کرد: این لیگ با هماهنگی معاونت و اداره‌ی کل فرهنگی آموزش و پرورش که خوشبختانه بسیار مشفقانه روی خوش به ما نشان دادند برگزار می‌شود.
 
وی تأکید کرد: استقبال صاحب‌منصبان وزارت آموزش و پرورش نشانگر ارتقای سطح دانش در این وزارت‌خانه است.
 
این ستاد زبان و ادبیات فارسی گفت: لیگ دانشجویی نیز با حضور جهاد دانشگاهی و دانشگاه‌های علمی کاربردی در مسیر شکل‌گیری افتاده و تا به حال همه‌ی کارها به طور مثبت پیش رفته است.
 
وی در ادامه تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد که در مدیریت جدید سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران هم با کوشش و جدیت بیشتر خاصه در سالی که توسط مقام معظم رهبری با عنوان سال فرهنگ نام‌گذاری شده به نوبه‌ی خودمان کار برگزاری لیگ‌های دانش‌آموزی و دانشجویی مشاعره را پیش ببریم.
 
آذر در پایان سخنانش ضمن تشکر و قدردانی از زحمات اصحاب رسانه و خبر، گفت: اصحاب خبر به زعم من شریف‌ترین قشر کشور هستند و احترام‌شان برای همه لازم است.
 
وی ادامه داد: به عهده‌ی دولت تدبیر و امید است که اصحاب رسانه‌ی راستین از هیچ مزیتی دور نمانند.
 
آذر خاطرنشان کرد:‌ همیشه آرزوی قلبی من آن بوده که خبرنگاران در اوج باشند و نظام ما را در سطح جهان به اوج برسانند.


انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.