سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

مشارکت حدود 850 خیر در استان اصفهان در مدرسه سازی

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان گفت: حدود 850 خیر در استان در امر نیک مدرسه سازی مشارکت دارند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان زهره میردامادیان در جمع خبرنگاران افزود: بیش از 150 نفر از این خیرین را بانوان تشکل می دهند که در قالب ستاد بانوان خیر مدرسه ساز استان فعالیت می کنند.
وی با اشاره به تاثیر مدرسه سازی در ارتقای فرهنگ جامعه گفت: حضور افراد نیکوکار در این امر مهم از منظر انسان سازی و تربیت دانش آموزان به عنوان آینده سازان جامعه اهمیت بسیار دارد.
وی اظهار کرد: مهمترین اولویت خیرین مدرسه ساز استان، احداث مدرسه در مناطق پر تراکم، مهاجر نشین و دارای مدارس تخریبی است.
وی ساخت مدرسه در شهرک های جدید مسکن مهر شهرهای اطراف از جمله بهارستان و فولاد شهر، نوسازی و بهسازی مدارس فرسوده، تامین سرویس های بهداشتی، ساخت و بازسازی مدارس استثنایی را از دیگر اولویت های این مجمع برشمرد.
رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان همچنین ایمن سازی مدارس در قالب بهسازی سرویس های بهداشتی بااستانداردهای روز، تعویض سیستم های گرمایشی و احداث پایگاههای سلامت در نواحی آموزش و پرورش با هدف رسیدگی به وضع سلامت دانش آموزان را از دیگر اولویت های خیرین مدرسه ساز استان برشمرد.
میردامادیان همچنین با اشاره به اینکه در 16 شهرستان استان مجمع خیرین مدرسه ساز دارای نمایندگی فعال است، گفت: در غرب استان مجمع دارای یک نمایندگی فعال متشکل از خیرین شهرهای چادگان، فریدونشهر، داران و فریدن است.
وی خاطرنشان کرد: از سال 78 همزمان با تاسیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان تاکنون 781 پروژه آموزشی و پرورشی در قالب چهار هزار و 749 کلاس با کمک و یا مشارکت خیرین در استان احداث و به آموزش و پرورش تحویل شده است.
رییس مجمع خیرین مدرسه ساز اصفهان افزود: در مهر ماه امسال نیز 25 پروژه با 154 باب کلاس و زیربنای 21 هزار و 714 مترمربع توسط خیرین مدرسه ساز و با مشارکت آنها به فضاهای آموزشی استان افزوده شد.
وی با اشاره به برخی مشکلات خیرین برای مدرسه سازی گفت: صدور مجوز از سوی شهرداری ها، دادن زمین مناسب در مناطق شهری و ناتمام ماندن برخی پروژه ها به دلیل عدم تخصیص اعتبار سهم دولت از جمله مشکلات فراروی خیرین است



انتهای پیام/ش

برچسب ها: اصفهان ، رییس ، مجمع ، خیرین ، مدرسه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.