سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری خیمه های معرفت حسینی/ غرب تهران میزبانی سوگواران بود

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 گفت: به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان همزمان با اجرای برنامه‌های عزاداری با برپایی خیمه های معرفت حسینی در محلات غرب تهران میزبان عزاداران و سوگواران بود.

 مسعود خسروی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: به منظور بهره مندی مطلوب شهروندان از ایام محرم خیمه های معرفت با ارائه محصولات فرهنگی و کتب پیرامون واقعه عاشورا و نهضت امام حسین(ع) در محلات منطقه 5 بر پا شد.
 
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه با اشاره به استقبال گسترده شهروندان از ویژه برنامه‌های سوگواری حسینی در ایام محرم گفت: در این راستا برگزاری نمایش‌های آیینی عرضه‌ی محصولات فرهنگی، برگزاری نمایشگاه‌های عکس عاشورایی و نمایش فیلم کوتاه عاشورایی در مراکز فرهنگی منطقه و برگزاری سوگواره‌های هنری با هدف تجلیل از هنرمندان در حوزه‌ی عاشورا و برپایی محافل ادبی شب شعر عاشورایی از برنامه‌های اجرایی در این ایام است.
 
معاون شهردار منطقه 5 در ادامه بیان کرد: برگزاری یادواره شهدای محلات، تکریم و تجلیل از بانوان ایثارگر، آزاده‌، همسران شهدا و جانبازان و دیدار از خانواده‌های معظم شهدا از دیگر برنامه‌های اجرایی در ماه محرم است.
 
وی افزود: در راستای هویت بخشی به سیمای شهر و ایجاد فضای مذهبی و روحانی همزمان با آغاز ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) طرح‌هایی با مضامین شعائر اسلامی و مذهبی و پیام‌های عاشورا در معابر پرتردد و بزرگراه‌های سطح منطقه 5 نصب شد.
 
خسروی معاون اجتماعی و فرهنگی در پایان گفت: در این راستا نصب پرچم‌های سوگواری به رنگ سبز تیره و مشکی در میادین سطح منطقه، نصب پارچه‌های سبز و مشکی ساتن نصب ریسه پرچمی با رنگ‌های مشکی در خیابان های منطقه و غیره نیز از دیگر برنامه‌ها برای سوگواری در این ایام است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: خیمه ، سوگواری ، میزبان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.