سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امدادرسانی به 3 هزار و 200 نفر در بارش های هفته گذشته

سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر از امداد رسانی به 3 هزار و 200 نفر در بارش‌های برف هفته گذشته خبر داد.

حسین درخشان، سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح عملیات برف و کولاک یک هفته گذشته با اشاره به اینکه برف 15 استان کشور را متاثر کرد، گفت: استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان، اردبیل، زنجان، مازندران، قزوین، کردستان، سمنان، کرمانشاه، خراسان رضوی، خراسان شمالی،‌تهران، گیلان و گلستان استان‌هایی بودند که طی هفته گذشته بر اثر بارش برف نیاز به امداد رسانی در برخی مناطق را داشته‌اند.

وی در ادامه با اشاره به امداد رسانی به 3 هزار و 200 نفر بیان داشت: 14 نفر دچار مصدومیت شدند که تحت درمان سرپایی قرار گرفتند و 10 نفر از آنان که به اقدامات درمانی بیشتری نیاز داشتند که به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گفته وی 550 نفر از گرفتاران در برف و کولاک به مناطق امن انتقال و اسکان داده شدند.

درخشان درادامه با اشاره به اینکه شدت بارش برف در برخی محورها منجر به گرفتاری خودروها شد، تصریح کرد: 300 دستگاه خودرو طی هفته گذشته بر اثر بارش برف در جاده‌ها گرفتار شده بودند که با کمک امدادگران رها سازی شدند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه در بین مسافران و گرفتاران در برف و کولاک اقلام امدادی توزیع شد، خاطر نشان کرد: 270 امدادگر در قالب 74 تیم امدادی تعداد 810 تخته پتو، 700 قوطی کنسروجات، 680 قرص نان و 610 بطری آب معدنی در بین گرفتاران در برف توزیع کردند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.