سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هجوم غول های صنعت لجستیک به بازار ایران

سومین نمایشگاه بین المللی لجستیک،زنجیره تامین و توزیع در تهران برگزار می شود

سومین نمایشگاه بین المللی لجستیک،زنجیره تامین و توزیع از تاریخ سوم لغایت ششم بهمن ماه سال جاری به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز به کار می کند .

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، صالح سپاسدار مدیر برگزاری نمایشگاه ضمن اعلام خبر فوق از حضور پر رنگ شرکت های خارجی در نمایشگاه امسال خبر داد و گفت:امسال نمایشگاه لجستیک تهران میزبان تعداد زیادی از دست اندرکاران وسرمایه گذاران داخلی و خارجی است و امید است با ایجاد فضای مناسب برای تعامل و تبادل کالا ،تکنولوژی و دانش لجستیکی باعث رشد در این صنعت و در نهایت با  حرکت به سمت تولید بهینه سبب رشد در تولید ملی شود.
 
وی در ادامه افزود: این نمایشگاه با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران،  شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران،انجمن لجستیک ایران و توسط شرکت بانیان امید و همچنین با همکاری مجموعه هایی از کشور آلمان،چین،مالزی برگزار می شود .

در این نمایشگاه  120  شرکت داخلی و 40 شرکت خارجی  ازکشور های آلمان، فرانسه، ایتالیا، ترکیه، چین، هند، کره جنوبی، اکراین، امارات متحده عربی حضور داشته و آخرین توانمندی خود را در معرض دید قرار خواهند داد .

مدیر نمایشگاه بین المللی لجستیک،زنجیره تامین و توزیع،ارائه جدید ترین تکنولوژی  روز دنیا را مهمترین هدف و حضور شرکت های بزرگ جهانی جهت سرمایه گذاری در کشور را مهمترین اولویت بر پایی این نمایشگاه اعلام کرد .

به گفته سپاسدار امروز یکی از داغ ترین بحث های اقتصادی جهان نقش چشم گیر لجستیک  وتاثیر به سزای آن در تولید بهینه است و سالهاست که شرکت های بزرگ و یا چند ملیتی به دنبال راه حلی برای حضور و سرمایه گذاری در بازار ایران ،نه تنها برای سهیم بودن بلکه برای بهره برداری از موقعیت جغرافیایی استثنایی ایران در راستای کاهش هزینه ها هستند .

این در حالی است که چندی پیش مونیکا سجدل برگزار کننده نمایشگاه لجستیک در کشور آلمان با اشاره به اهمیت بر پایی این نمایشگاه در ایران گفته بود:ما نمایشگاه لجستیک را در کشور هایی مانند روسیه برگزار می کنیم اما در مقایسه بازخورد ها متوجه شدیم که طی چند سال اخیر سرمایه گذاران بسیاری مخصوصا در بخش حمل و نقل منتظر فرصت برای ورود به بازار ایران بودند و با اینکه هنوز دریافت مجوز برای همکاری با ایران به اسانی انجام نمی شود،ولی در شرایط فعلی که تا حدی تحریم ها برداشته شده آماده هستند که با سرعت هر چه بیشتر وارد این بازار شوند.

سپاسدار در پایان همچنین از برگزاری  همزمان کنفرانس ملی و بین المللی لجستیک و جایزه ملی لجستیک با همکاری و نظارت انجمن لجستیک  ایران  در نمایشگاه امسال خبر داد و گفت: این امر باعث ایجاد فضای علمی بسیار پویا در کنار فضای تجاری نمایشگاه در نهایت هم افزایی و در راستای معرفی هر چه قوی تر صنایع لجستیک ،زنجیره تامین وتوزیع خواهد بود.

گفتنی است: سومین نمایشگاه بین المللی لجستیک،زنجیره تامین و توزیع از تاریخ سوم لغایت ششم بهمن ماه سال جاری به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران  برگزار می گردد .

   
انتهای پیام/

برچسب ها: نمایشگاه ، لجستیک ، بهمن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.