سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همکاری چند جانبه برای اجرای طرح آموزش محصول محور

پرند از امضای تفاهم نامه چند جانبه با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان آموزش فنی و حرفه ای، صندوق مهر و بخش خصوصی در راستای اجرای طرح اشتغالزایی آموزشهای محصول محور خبر داد.

 کوروش پرند رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: اجرای طرح بزرگ اشتغالزایی آموزشهای محصول محور در راستای تحقق سیاست های کلی اشتغالزایی کشور و اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری و همچنین اجرای سیاست ها و راهبردهای بسته سیاستی اجرایی توسعه اشتغال پایدار دولت در مسیر پیوند زنجیره آموزش و اشتغال است که در اولویت برنامه های این سازمان قرار گرفته است.
 
وی در ادامه تصریح کرد: در اجرای طرح یاد شده تفاهم نامه های همکاری با دستگاه های اجرایی برای آموزش منجر به اشتغال امضا شده است که از جمله آن می تواند به تفاهم نامه های همکاری با کمیته امداد امام خمینی، وزارت جهاد کشاورزی و بنیاد شهید اشاره کرد.
 
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خاطر نشان کرد: همچنین تفاهم نامه‌های چند جانبه با همکاری وزارت تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی، سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و صندوق مهر امام رضا(ع) و بخش خصوصی در راستای اجرای طرح یاد شده صورت می گیرد.
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: همکاری ، آموزش ، اجرا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.