سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

بیش از یکصد میلیارد ریال جریمه نقدی قاچاقچیان در زنجان

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان از جریمه یکصد میلیارد ریالی قاچاقچیان طی امسال در استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ به نقل از روابط عمومی ؛مدیر کل تعزیرات حکومتی استان با بیان این مطلب گفت: طی امسال تعداد 785 فقره پرونده در خصوص قاچاق کالا و ارز به تعزیرات حکومتی استان وارد شده است که بر اساس آخرین آمار تعداد 800 پرونده در این مدت مختومه گردیده است.

ممیزی افزود :در سال 93 عملکرد تعزیرات حکومتی استان در بخش قاچاق کالا و ارز بیش از 101 درصد می باشد.

وی ادامه داد:بر اساس آمار تفکیک شده به ترتیب در شهرستان زنجان تعداد 495 پرونده، در شهرستان خدابنده 162 پرونده و در شهرستان ابهر تعداد 128 پرونده وارد گردیده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اضافه کرد: طبق آراء صادره از سوی شعب ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان متهمین پرونده ها جمعا به پرداخت مبلغی بالغ بر 104 میلیارد ریال در حق صندوق دولت محکوم شده اند.

ممیزی افزود :مقدار جریمه نقدی 75 درصد جرائم نقدی متخلفین کلیه پرونده ها طی امسال در استان زنجان می باشد و بر همین اساس تخلف قاچاق کالا و ارز بیشترین جریمه نقدی را در سال 93 به خود اختصاص داده است.

وی گفت:پرونده های قاچاق کالا و ارز خارج از نوبت بررسی و رسیدگی می شوند و در راستای مبارزه هرچه بهتر و مؤثرتر با پدیده قاچاق؛ تعزیرات حکومتی استان همکاری بسیار مناسبی را با نیروی انتظامی استان، دانشگاه علوم پزشکی و گمرک استان انجام می دهد.

گفتنی است؛ پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوزام الکترونیکی از قبیل گوشی تلفن همراه، تلویزیون ,... و سیگار خارجی از بیشترین کالاهای قاچاق شده به استان طی امسال می باشد.


انتهای پیام/ش


برچسب ها: قاچاقچیان ، جریمه ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.