سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"جنیفر انیستون" یکی از مدعیان اصلی نامزدی اسکار

"جنیفر انیستون" با بازی در فیلم "کیک" یکی از مدعیان اصلی نامزدی بهترین بازیگر نقش اول زن اسکار 2015 قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر؛ "کیک" فیلم درام و یکی از مدعیان اسکار امسال است که ماه سپتامبر در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو اکران جهانی شد و با استقبال گرم مخاطبان و منتقدان روبرو شد. 

"دانیل بارنز" کارگردان، فیلم را با همکاری شریک همیشگی‌اش "بن بارنز" تهیه‌کنندگی کرده و طی سی‌وسه روز فیلمبرداری فیلم را انجام شده است.

در فیلم "کیک"، "جنیفر انیستون" غیر از زخم‌های روی صورتش، بدون گریم جلوی دوربین می‌رود و شاهد چهره‌ای متفاوت از همیشه‌ی او خواهیم بود. وی شخصیت زنی را بازی می‌کند که از تصادفی جان سالم به دربرده است اما این تصادف تداعی‌گر درد دیرینه‌ای در او می‌شود. او مدام به مرگِ یکی از دوستان هم‌گروهش فکر می‌کند.

در این فیلم "آنا کندریک"، "سام وورثینگتون"، "کریس مسینا"، "فلیسیتی هافمن"، "ویلیام ه. میسی"، "مامیه گامر" و "آدریانا بارازا" ایفای نقش خواهند کرد. "آدریانا بارازا" سال 2006 برای بازی در فیلم "بابل" نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد و امسال با فیلم "کیک" یکی از مدعیان این بخش خواهد بود. همچنین آخرین بازی "میستی آپهام" که ماه پیش درگذشت را در این فیلم شاهدیم.

اما مهم‌ترین شاخصه‌ی فیلم بازی "جنیفر انیستون" است که گفته می‌شود او از فیلتر باریکِ نامزدی بهترین بازیگران نقش اول زن اسکار عبور خواهد کرد. "جنیفر انیستون" برای بازی در مجموعه تلویزیونی "دوستان" به شهرت رسید. بعد از آن فیلم‌های بزرگی همچون "با من بیا پولی"، "جدایی" و "ما میلر هستیم" بازی کرد.




انتهای پیام/
برچسب ها: سینما ، خارجی ، فیلم ، اسکار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.