سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش بیش از 5 هکتار فضای سبز در جنوب غرب پایتخت

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 18، از افزایش بیش از 5 هکتار فضای سبز در این منطقه خبرداد.

امیرحسین عساری معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 18 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: افزایش بیش از 5 هکتار فضای سبز در نواحی 7 گانه منطقه 18 در دستور کار معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح به منظور افزایش سرانه‌های فضای سبز، افزایش پویایی و چشم اندازهای بصری، کاهش آلاینده‌های محیط زیست و ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در نیمه دوم سال 93 در منطقه 18در دست اجراست.
 
عساری اظهار داشت: در این طرح 5/5 هکتار سرانه فضای سبز با احداث بوستان امام علی(ع) با وسعت 5/1 هکتار در شهرک طالقانی، 1 هکتار بوستان سهند در محله خلیج فارس و 7/2 هکتار در ورودی آیت‌الله سعیدی در منطقه 18 افزایش می‌یابد.  
 
وی اشاره کرد: بوستان امام علی(ع) در شهرک طالقانی متعلق به مالک خصوصی بود که در قالب کمیسیون ماده 5 توافق کردیم و مجوز ساخت در قالب مسکونی 30 درصد از زمین در ازای قرار گرفتن 70 درصد از زمین به عنوان سرانه فضای سبز به مالک داده شده است.  
 
عساری خاطر نشان کرد: بوستان سهند در قالب بوستان جنگلی با مساحت یک هکتار در محله خلیج فارس در سال 93 احداث و به بهره‌برداری می‌رسد. 

انتهای پیام /
برچسب ها: پارک ، فضای سبز ، افزایش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.