سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دماوند؛

سارق طلافروشی در آبسرد دستگیر شد

جوان 22 ساله‌‌ای که دست به سرقت طلافروشی در شهر آبسرد زده بود، با تلاش نیرو‌های پلیس و با همکاری مردم دستگیر شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،جانشین فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران امروز در تشریح جزئیات سارق طلافروشی در آبسرد، ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم اظهار کرد: در پی به صدا درآمدن زنگ خطر یکی از مغازه‌های طلافروشی در شهر آبسرد، مأموران پلیس پیشگیری و آگاهی انتظامی شهرستان دماوند در محل وقوع حادثه حضور پیدا کردند.

جمال نیک‌جو با بیان اینکه مأموران انتظامی در اسرع وقت در محل سرقت حضور پیدا کردند، افزود: جوانی 22 ساله و سابقه‌دار با برنامه‌ریزی‌هایی که از قبل انجام داده بود، با اسلحه تقلبی متصدی طلافروشی را تهدید کرده بود.

وی ادامه داد: این سارق، متصدی مغازه را به صورت درازکش در کف مغازه خوابانده و اقدام به جمع‌آوری دو کیلوگرم طلا و زیورآلات کرده بود؛ اما هنگام خروج از مغازه با حضور به‌ موقع پلیس آگاهی و کمک مردم دستگیر شد.

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: در تحقیقاتی که از این سارق به عمل آمد، وی اعتراف کرد که با برنامه‌ریزی‌های از پیش تعیین شده دست به سرقت مسلحانه زده است.

نیک‌جو ضمن توصیه به فروشندگان واحدهای صنفی گفت: فروشندگان به منظور پیشگیری از سرقت نسبت به نصب دوربین‌های مدار بسته و زنگ خطر اقدام کنند تا به محض وقوع حادثه، مأموران انتظامی از طریق سامانه 110 به‌موقع در محل حضور داشته باشند.

بدهی‌های شخصی؛ انگیزه سرقت

«ح- ی»، سارق 22 ساله طلافروشی، انگیزه سرقت خود را بدهی‌های شخصی عنوان کرد و گفت: با اسلحه پلاستیکی به طلافروشی رفته و یک مشت طلا جمع‌آوری کردم.

وی ادامه داد: زمانی که از مغازه خارج شدم، مردم به سمتم هجوم آوردند و من طلاها را روی زمین رها و به سمت خودروی خود حرکت کردم؛ وقتی سوار خودرو شدم، متصدی طلافروشی کلید خودرو را برداشت و توسط پلیس دستگیر شدم.

انتهای پیام/م
برچسب ها: دماوند ، سارق ، آبسرد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.