سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز درگیری‌های خونین بین اعضای داعش در استان دیالی عراق

فرمانده پلیس استان دیال عراق از آغاز درگیری‌های خونین داخلی در گروه تروریستی داعش خبر دادو گفت که و این درگیری‌ها روز به روز تشدید می‌شوند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم،فرمانده پلیس استان دیالی در شرق عراق از نزاع و درگیری داخلی در گروه تروریستی و تکفیری داعش خبر داد.

 "جمیل الشمری" گفت: داعش به دلیل محاصره شدن در استان دیالی درگیر اختلافات داخلی شده است.

سومریه نیوز به نقل از الشمری گزارش داد: اطلاعات موثق نشان می دهد که درگیری های خونینی بین اعضای داعش در مناطق مختلف استان دیالی آغاز شده است، و این درگیری ها روز به روز تشدید می شود که یکی از علل این درگیری ها رقابت بر سر غارت اموال مردم است.

الشمری خاطرنشان کرد: داعش در استان دیالی توسط ارتش عراق محاصره شده و اکثر مسیرهای انتقال نیرو و تجهیزات را در مناطقی مانند حمرین و المنصوریه از دست داده است، و عناصر این گروه تروریستی نمی توانند برای همدیگر نیرو و تجهیزات بفرستند، به همین دلیل از سرکردگان خود طلب کمک فوری کرده اند.

الشمری تأکید کرد: عناصر داعش هنگام عملیات ارتش عراق فرا می کنند و روحیه شان روز به روز ضعیف تر می شود .

فرمانده پلیس استان دیاله خاطرنشان کرد: نیروهای عراقی به زودی عملیاتی را برای انهدام همه مواضع داعش آغاز خواهند کرد، تا امنیت را به استان دیالی برگرداند و خانواده های آواره را دوباره اسکان بدهند.

داعش چند منطقه را در استان دیالی تصرف کرده است، و ارتش تاکنون توانسته است چند منطقه را در شهرهایی مانند العُظیم در 60 کیلومتری شمال شهر بعقوبه مرکز این استان آزاد کند .


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.