سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکاپوی تنیسی ها در آستانه انتخابات؛

چه کسی شایسته صندلی چهارساله ریاست است؟

چند وقتی است که مجید شایسته رییس سابق فدراسیون تنیس جای خود را به مهدوی در این فدراسیون داده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ بعد از اتمام دوره ریاست شایسته در فدراسیون تنیس، مهدوی نامزد ریاست فدراسیون هندبال به عنوان سرپرست تنیسی ها مشغول به کار است. فردی که مقبول جامعه هندبال بوده و به زودی در انتخابات این فدراسیون شرکت خواهد کرد.

اما سرانجام پس از مدت ها، با اتمام دوره ریاست شایسته بر فدراسیون تنیس و اداره این فدراسیون توسط سرپرست، زمان برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست این فدراسیون مشخص شده و شایسته نیز یکی از یازده کاندید ریاست ثبت نام کرده است. در این میان اما صحبت های اهالی تنیس در مورد حال و روز این رشته قبل از انتخابات و برگزاری مجمع انتخابات در نوع خود جالب توجه است.

موفق ترین رییس تاریخ تنیس

علی کاتبی داور نشان نقره کشورمان در این باره می گوید: شخصا معتقدم شایسته موفق ترین کارنامه را در بین روسای فدراسیون تنیس داشته است.

وی افزود: از لحاظ برگزاری مسابقات، کسب عناوین مختلف برای تیم ملی و کارهایی که برای همگانی کردن تنیس انجام داده موجب شده که او رکورد خوبی در بین روسای فدراسیون تنیس از ابتدا داشته باشد و چهره موفقی از خود نشان دهد، با این حال قصد ندارم علیه فردی حرف بزنم و یا از کسی حمایت کنم.

شانس با رایزنی است!

ناصر میرزایی مدیر امور استان های فدراسیون و مدیر کارگروه تیم های ملی در خصوص تغییرات ایجاد شده در فدراسیون تنیس عنوان کرد: به هر حال به دستور وزارتخانه این تغییرات انجام شد که برای اکثر فدراسیون هایی که در این مقطع قرار می گیرند این مورد انجام می شود تا مشکلی برای رییسی که می خواهد برای انتخابات فدراسیون نامزد شود به وجود نیاید.

وی افزود: در تنیس هم شایسته نمی توانست سرپرست باشد چون می خواست در انتخابات فدراسیون ثبت نام کند.این قانون وزارتخانه برای این است که فردی که سرپرست می شود و در انتخابات ثبت نام کرده اعمال نفوذی نداشته باشد. به همین دلیل مهدوی تا 19 آبان زمان برگزاری انتخابات سرپرست است و پس از آن ماموریتش به اتمام می رسد.

او در پاسخ به این سوال که چه کسی در انتخابات فدراسیون تنیس بیشترین شانس را برای ریاست فدراسیون دارد؟ گفت: این موضوع بستگی به عملکرد و رایزنی نامزدها با اهالی تنیس و مجمع دارد.

میرزایی ادامه داد: مهدوی سرپرست فدراسیون، برای ریاست تنیس کاندید نیست. یازده نفر برای مجمع انتخاباتی ثبت نام کرده اند که به نظر می رسد یک نفر تایید نشده است.

فقط به فکر تنیس باشید

تقی اکبری پیشکسوت تنیس هم که تمایل چندانی برای صحبت در مورد انتخابات فدراسیون تنیس نداشت، می گوید: من اطلاعاتی در این مورد ندارم و نمی دانم چه افرادی نامزد حضور در انتخابات هستند.

وی افزود: همه نامزدها حتما نفرات خوبی هستند که مورد تایید قرار گرفته اند اما امیدوارم فردی که در مجمع رای می آورد تلاش کند و به فکر تنیس باشد. از نظرات پیشکسوتان هم استفاده کند و واقعا تغییرات خوبی در تنیس صورت دهد.

از اهالی تنیس خبری نیست!

اما شکراله شیرازی مشاوراجرایی سرپرست فدراسیون در مورد شرایط این روزهای تنیس می گوید: در جریان جابه جایی خلایی بین دو مدیریت دیده شده و در این مدت واقعا نمی شود کاری کرد و سرپرست فدراسیون هم امور معمول را انجام می دهد.

او به نامزدهای فدراسیون تنیس اشاره کرد و گفت: ثبت نامی ها از اهالی تنیس نیستند. در واقع از بین نامزدهای ثبت نامی به جز جمشیدی و شایسته، کاندید دیگری با شرایط تنیس آشنا نیست. قبلا هم همینطور بوده اما برای انتخابات این دوره موضوع افراد غیرمرتبط بیشتر دیده می شود.

تغییرات به سود تنیس نیست

اما سعید احمدوند سرمربی تیم ملی تنیس درباره حال و روز این رشته قبل از برگزای انتخابات و مجید شایسته رییس سابق فدراسیون می گوید: شایسته چهار سال در فدراسیون تنیس مدیریت کرده به همین دلیل با امور این رشته کاملا آشنا است و از نقاط ضعف و قوت باخبر است. به همین دلیل فکر می کنم او بهترین گزینه برای ریاست فدراسیون تنیس است.

وی افزود: شایسته با تشکیل تیم های ملی مختلف از آنها حمایت کرده و تیم های پایه قدرتمندی را ساخته است. تنیس را به مدارس کشور آورده و با داوران خوب و بین المللی ایران همکاری لازم را داشته است. او تنیس را در استان های کشور نیز گسترش داده است. در زمان مدیریت شایسته ما توانستیم به گروه دوم منطقه آسیا صعود کنیم.

وی عنوان کرد: تغییر مدیریت فدراسیون نمی تواند به سود این رشته باشد. شایسته در صورت انتخاب مجدد برای ریاست فدراسیون می تواند بهترین برنامه ریزی را برای چهار سال آینده تنیس داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تنیس ، انتخابات ، رییس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.