سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

کلاهبرداری 5 میلیاردی با پیش‌فروش آپارتمان

جانشین فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: فردی که با پیش فروش آپارتمان در غالب طرح ساختمانی، پنج میلیارد ریال از 12 شهروند چهارمحالی کلاهبرداری کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،سرهنگ ابراهیم رضایی، اظهارکرد: در پی وصول چندین فقره پرونده مبنی بر کلاهبرداری با پیش فروش آپارتمان در غالب طرح ساختمانی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات برای دستگیری متهم آغاز شد.

وی با اشاره به شناسایی محل اختفای متهم و گفت: در یک عملیات غافلگیرانه مأموران انتظامی موفق شدند متهم را بازداشت کرده و به پلیس آگاهی منتقل کنند.

رضایی درباره اعترافات متهم خاطرنشان کرد: وی موفق شده بود با سوءاستفاده از صداقت 12 نفر از شهروندان با پیش فروش صوری چند واحد آپارتمان پنج میلیارد ریال کلاهبرداری کند که با اطلاع شهروندان و اقدام به موقع پلیس پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و از آن طریق با صدور قرار روانه زندان شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در ادامه به مردم توصیه کرد، اگر قصد انجام معامله یا نقل و انتقال ملک یا املاکی را دارید حتما از سازمان‌ها و ادرات مرتبط، از قانونی و معتبربودن مدارک و اسناد آن با خبر شده و سپس نسبت به خرید و فروش و نقل و انتقال، اقدام کنند.

انتهای پیام/م
منبع: ایسنا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.