سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سومین قهرمانی آلونسو به برنامه ۲۰۱۵ او بستگی دارد

فرناندو آلونسو گفت: امیدها برای کسب سومین عنوان قهرمانی جهان او به برنامه سال آینده‌اش بستگی دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران آلونسو که برای کسب عنوان قهرمانی به فراری آمده است در طول پنج سال گذشته دو بار به این عنوان بسیار نزدیک شد، اما نتوانست این موفقیت را کسب کند. گفته می شود در پایان سال جاری او از این تیم ایتالیایی می رود و جای خالی او را هم قرار است سباستین فتل آلمانی پر کند.

آلونسو گفت: الان بردن یا باختن شما بستگی به جایی دارد که در آن هستید. اما برخی اوقات مورد ستایش قرار گرفتن هم ارزش های خاص خود را دارد.

اگر به پنج سال گذشته نگاه کنیم، زمانی که در ۲۰۰۹ به فراری آمدم، تا این اندازه مورد احترام همه نبودم. در طول این پنج سال قهرمان نشدم و این خیلی سخت بود. اما به عنوان راننده و یاری از یک تیم پیشرفت های خوبی داشتم. صد درصد دوست دارم باز هم برنده باشم. دوست دارم برای سومین بار به عنوان قهرمانی برسم و اطمینان دارم در سال آینده چنین فرصتی را کسب می کنم.

وی افزود:برنامه های سال آینده خودم را تمام و کمال می دانم. الان برنامه این است که در پیست ها بهترین را به نمایش بگذاریم و هر چه در توان داریم در رقابت ها نشان دهیم. خیلی کارها می توانیم در پیست انجام بدهیم و به نتایج خوب هم احتیاج داریم.

آلونسو در آخر ادامه داد:فراری در رقابت برای کسب عنوان قهرمانی تیمی هدف های مشخصی دارد به همین دلیل مکانیک ها، مهندسین و تمامی اعضای تیم برای کسب بهترین نتایج در تلاش هستند. الان هدف اصلی ما این است. در حال حاضر آینده من اهمیت کمی دارد. درباره من شایعات بسیاری وجود دارد، اما تا زمانی که در فرمول یک هستید، چنین چیزهایی نرمال است.

انتهای پیام/
برچسب ها: آلونسو ، فراری ، فتل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.