سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدردانی سنای افغانستان از نیروهای امنیتی این کشور به دلیل تأمین امنیت روز عاشورا

مجلس سنای "افغانستان" به دلیل تأمین امنیت مجالس عزاداری در ایام محرم و روز عاشورا، از نیروهای امنیتی این کشور قدردانی کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، شماری از اعضای مجلس سنای افغانستان در نشست امروز این مجلس، به دلیل تأمین امنیت مجالس عزاداری در ایام محرم و روز عاشورا، از نیروهای امنیتی این کشور قدردانی کردند.
 
شماری از اعضای مجلس سنای افغانستان در نشست امروز این مجلس گفتند: نیروهای امنیتی در راستای تأمین امنیت دهه اول محرم و روز عاشورا در سراسر این کشور تلاش کردند و باید از آنان قدردانی صورت گیرد.
 
سناتوران افغانستان تأکید کردند که برگزاری مراسم عزاداری ایام محرم و روز عاشورا در فضای امن، موفقیت بزرگی برای نیروهای امنتی این شمرده می‎شود و باید از آنان حمایت شود.
 
مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالحسین (ع) روز گذشته در تمام مناطق افغانستان در فضای کاملا امن برگزار شد و مردم مسلمان این کشور اعم از شیعه و سنی در کنار هم دیگر یاد آن امام هُمام را گرامی داشتند.
 
در همین حال برخی از سناتوران افغانستان ضمن قدردانی از نیروهای امنیتی این کشور به سبب تأمین امنیت مجالس عزاداری در ایام محرم و روز عاشورا از آنان خواستند که مقطعی عمل نکنند و همواره در تأمین امنیت تلاش کنند.
 
2 سال قبل در نتیجه حمله انتحاری روز عاشورا در کابل، که دسته عزاداری را مورد حمله قرارداد، بیش از 100 تن عزاداران حسینی کشته و زخمی شدند.
 
انتهای پیام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.