سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

90 هزار کودک بی‌خانمان در انگلیس

بر اساس یک گزارش جدید، حدود ۹۰ هزار کودک بی‌خانمان در انگلیس وجود دارند که معادل سه کودک بی‌خانمان در هر مدرسه این کشور است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تی وی، موسسه خیریه "سرپناه" در انگلیس روز دوشنبه این گزارش را بر اساس تحلیل جدیدترین آمار دولتی درباره وضعیت بی‌خانمانان در این کشور منتشر کرد.

یک شهروند انگلیسی گفت: از آن‌جایی که من عده زیادی از افراد بی‌خانمان را در جامعه می‌بینم معتقدم که این آمار صحیح است.

موسسه خیریه سرپناه در پی انتشار این گزارش اعلام کرد برای حل این «بحران»  درخواست کمک اضطراری خواهد کرد.

کمپبل راب، مدیر موسسه خیریه سرپناه گفت: درست نیست که کودکان بی‌خانمان در قرن بیست و یکم افسردگی و مشکلات احساسی شدیدی را تجربه کنند، برای رفت و برگشت به مدرسه سه ساعت در راه باشند و مجبور باشند روی زمین شام بخورند.

در این گزارش همچنین آمده است به طور میانگین در هر مدرسه انگلیس سه کودک بی‌خانمان وجود دارد.

یک شهروند دیگر گفت: من نمی‌فهمم با وجود حضور این افراد یا کودکان بی‌خانمان در خیابان‌ها شما چگونه می‌خواهید از دیوانگی در خیابان‌ها شکایت کنید. منظورم این است که با وجود آن‌که تعداد زیادی ساختمان ساخته می‌شود شما باز هم با این تعداد افراد بی‌خانمان مواجه هستید و هیچیک از این خانه‌ها به درد این جوانان نمی‌آخورد، این واقعا بی‌معنی است.

تحقیقات این موسسه خیریه نشان می‌دهد بسیاری از کودکان انگلیسی که بی‌سرپناه نیستند در کنار والدین خود احساس ناامنی می‌کنند و بر اساس گزارش در معرض مواردی همچون سوءاستفاده‌های ناشی از مصرف مواد مخدر و الکل، دعوا، دشنام و الفاظ نژادپرستانه قرار می‌گیرند.



انتهای پیام./
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.