سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار نظام جامع مهارت و فناوری رویکرد مهم سند راهبردی مهارت

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: استقرار نظام جامع مهارت و فناوری یکی از راهبردهای مهم سند راهبردی مهارت و فناوری این سازمان است.

کوروش پرند، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: حضور مؤثر در عرصه‌ی بین‌المللی از جمله سیاست‌های مهم سند راهبردی مهارت و فناوری است که در پی ارتقاء جایگاه کشور در مسابقات بین‌المللی مهارت و ارتقاء بخشی به آموزش‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در سطح بین‌المللی است.
 
وی در ادامه تصریح کرد: هم‌چنین طراحی و استقرار نظام جامع مهارت و فناوری نیز یکی دیگر از راهبردهای سند مذکور است که یکپارچه‌سازی آموزش‌های مهارتی از طریق استقرار نظام جامع مهارت و فناوری در سطح ملی و ارتقاء فرهنگ مهارت آموزشی را افزایش منزلت اجتماعی مهارت آموختگان را با رویکرد آموزش مادام‌العمر مورد توجه فنی و حرفه‌ای قرار می‌دهد.
 
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خاطر نشان کرد: توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و اشاعه آموزش‌های مهارتی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته نیز از جمله سیاست‌های دیگر سند راهبردی مهارت و فناوری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور است که به شکل جدی پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.