سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز به کار مشکات 3 با محور فضای سبز شهری در منطقه یک

مدیر اداره آموزش‌های شهروندی منطقه یک گفت: امسال منطقه یک شهر تهران در جشنواره مشکات 3 در محور محیط‌ زیست شهری و با عنوان سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران فعالیت خود را آغاز می‌کند.

بی‌نظیر سیاوشی، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: امسال در جشنواره مشکات 3، منطقه یک در کنار مناطق 15، 18 و 2 در محور محیط‌زیست شهری و با عنوان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران فعالیت خود را با موضوعات شهرم را سبز می‌کنم حتی با یک گلدان، کپسول‌های اکسیژن‌ شهر، فضای سبز، ریه تنفس شهر و موضوعات دیگر آغاز می‌کند.

وی بیان کرد: مجموعه جشنواره مشکات فرایندی است با رویکرد آموزشی که مبنای حرکت و سازوکار خود را با مشارکت مردمی در یادگیری اصول و حقوق شهروندی و غنی‌سازی ذهنی و رفتاری شهروندان و کارگزاران قرار داده است.

مدیر اداره آموزش‌های شهروندی منطقه یک اظهار داشت: برای ادامه مسیر در جشنواره مشکات، به اعتماد شهروندان محلات نیازمندیم و طی تفاهم‌نامه‌ای که با اداره آموزش و پرورش منعقد شده است، مدارس نیز در این جشنواره همکاری بیشتری می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 400 هزار اثر در جشنواره مشکات 2 جمع‌آوری شد که امیدواریم در مشکات 3 بیش از یک میلیون اثر جمع‌آوری شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: مشکات ، شهروندی ، اموزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.