سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داور بین المللی بیلیارد: ایران قطب داوری آسیا در بیلیارد است

داور بین المللی بیلیارد گفت: داوران ما سطح بالایی دارند و ما در آسیا یک قطب هستیم.

محبوبه زهدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌ افزود: ما در داوری بیلیارد در سطح بالایی قرار داشته و حرف‌های زیادی بریا گفتن داریم.

وی  افزود: به مدت 5 سال داور مسابقات بوده‌ام که 2 سال آن به صورت حرفه‌ای بود، من در رشته تربیت بدنی تحصیل کردم و از طریق مریم اسداللهی ، نائب رئیس بانوان با این ورزش آشنا شدم.

زهدی ادامه داد: اولین دوره‌ای که به عنوان داور بین الملل حضور داشتم در سال نود د رهندوستان بود و پس از آن د رکشور قطر و ایرلند به داوری پرداخته‌ام.

داور بین‌المللی اظهار داشت: داوری بسکتبال را نیز تجربه کردم ولی این رشته به دلیل تازگی و کلاسیک بودن توجهم را به خود جلب کرد با توجه به این که بریا داوری بین الملل بانوان در این رشته آزادتر هستیم. کشورمان جز کشورهایی است که از بین بانوان داور اعزام می‌کند.

وی عنوان کرد: فینال جهانی را بهترین داورها قضاوت می‌کند  هم چنین یک چهارم و نیمه نهایی را اکثرا داورهای کشور ما بر عهده دارند و این مسئله انگیزه‌ها را بالا می‌برد.

وی افزود: داوری مسابقات این رشته خیلی سخت است وباید تمرکز و استقامت بالایی داشت دیدقوی نیز می‌تواند برای بهتر شدن قضاوت تاثیرگذار باشد.

زهدی در پایان اظهار داشت: در حال حاضر کلاس‌های متعددی برایمان می‌گذارند که در آن شرکت می‌کنیم. تلاش خود را برای بهتر بودن خواهیم کرد و دلگرمی و ایجاد انگیزه از طرف مسئولین تاثیر به سزایی در کارمان دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: بیلیارد ، زهدی ، داور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.