سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پخش نماهنگ "سودای حسین" در شبكه دو

ترانه‌ی «سودای حسین» به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان تولید شده است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، مهدی كریمی ،‌قائم مقام بسیج شبكه دو با اعلام این خبر گفت:نماهنگ سودای حسین با صدای هنرمند بسیجی پویا بابایی و آهنگسازی و تنظیم کامران میرزایی در ایام محرم از شبکه دو پخش می شود.

این نماهنگ زیبا توانسته پیوند خوبی بین واقعه‌ی عاشورا و اتفاقات زمان حال به ویژه دوران دفاع مقدس برقرار سازد. شعر این اثر هم از شاعری جوان به نام خانم عذرا رشید نژاد  است.

وی افزود: از دیگر اثرات این خواننده‌ی جوان می‌توان به «جرم پرواز» ، «زخم قدس» ، «غزه پیروز» و «لبخند شیطان» اشاره نمود که ترانه‌های زیبا و فاخری هستند و بسیج شبكه دو پیش از این آنها را پخش كرده است.

کریمی گفت : یكی دیگر از قطعات تولیدی بسیج شبكه دو،‌ كلیپ "ورود كاروان" دكلمه‌ای از علیرضا عصار است. این کلیپ توسط هنرمند بسیجی علی حمزه تهیه شده است. این هنرمند پیش از این دو قطعه با صدای حامد زمانی و "عشق است به آخرین قدم" با صدای علیرضا عصار را تصویرگذاری كرده بود.

یادآوری می شود برنامه هوای حسین نیز از دیگر تولیدات بسیج شبكه دو است كه به پخش مداحی حاج میثم مطیعی اختصاص دارد و در دهه اول محرم در ساعات 22:20 و 14 از شبكه دو پخش می شود.

انتهای پیام/اس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.