سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرخی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران

مرکز آموزش گل و گیاه در بوستان شقایق شرق تهران خود کفا شد

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 8 از خودکفایی مرکز آموزش گل و گیاه در بوستان شقایق در زمینه نشای سبزیجات خبر داد.

حمیدرضا فرخی معاون امور شهری و فضای سبز منطقه در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران   با اعلام این خبر گفت:‌در همین راستا کارشناس مرکز آموزش بوستان شقایق با تهیه ظروف مخصوص پرورش نشا به کاشت بذر سبزیجاتی نظیر انواع فلفل، گوجه فرنگی، گوجه گیلاسی، بادمجان، اقدام کردند که مهمترین مزیت کاشت گیاهان در ظروف نشا جلوگیری از تراکم بیش از حد گیاهان است.

وی افزود:‌همچنین تمام شرایط نگه داری اعم از نور، دما، آبیاری قابل کنترل است و در زمان مناسب  می توان نشاها را به  زمین اصلی منتقل کرد.
وی با اشاره به برگزاری کلاس "عطر سازی در منزل" در مرکز آموزش گل و گیاه بهارستان گفت: در این کلاس شهروندان علاقمند ابتدا با مفهوم و تفاوت بین عطر و اسانس‌های مختلف آشنا می شوند و در خصوص چگونگی استفاده از آن‌ها اثرات و مضرات آن‌ها بحث می‌شود.

وی در پایان با اشاره به برگزاری کلاس آموزشی درخت و درختچه در مرکز آموزش گل و گیاه بوستان تمدن خاطر نشان کرد: در این کلاس‌ها شهروندان با تفاوت‌های میان درخت و درختچه‌ از نظر ارتفاع و نوع تنه آشنا می‌شوند و روش صحیح و زمن کاشت نهال توسط کارشناس به همراه اطلاعات کاملی از نحوه نگه داری آن‌ها شرح داده می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: بوستان ، شقایق ، فضای ، سبز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.