سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رباط کریم

موضوع استفاده از فاضلاب جهت آبیاری کشاورزی زیر ذره بین این اداره

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رباط کریم از بازدید مشترک کارشناسان کارگروه آب، کشاورزی و منابع طبیعی از اراضی زراعی استفاده کننده از فاضلاب خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگارانایوب زارع گفت: با مصوبه اخیر کارگروه آب و کشاورزی، تیم مشترکی از کارشناسان ادارات محیط زیست، جهاد کشاورزی، امور آب و فرمانداری این شهرستان، صبح امروز از مبادی ورودی فاضلابهای شهر رباط کریم و نصیرشهر به اراضی کشاورزی بازدید به عمل آوردند.

زارع افزود: از اراضی کشاورزانی که خواسته یا ناخواسته محصولات زراعی خود را با فاضلاب آبیاری میکنند، گزارش تهیه گردیده تا در جلسه آتی کارگروه جهت بررسی و تصمیم گیری اقدامات لازم صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: بر اساس گزارش نتایج نمونه برداری محیط زیست از فاضلابهای ورودی به اراضی کشاورزی ، میزان بار میکروبی فاضلاب بالاتر از حد استاندارد بوده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رباط کریم افزود: با توجه به عواقب و آثار زیان بار آن در مصرف کنندگان محصولات کشاورزی، از دستگاههای متولی خواسته شد نسبت به اجرای سریعتر پروژه های سیستم تصفیه فاضلاب شهری اقدام نمایند.

 زارع در پایان گفت: با کشاورزانی که ضمن داشتن حقابه از فاضلاب شهری برای آبیاری محصولات زراعی استفاده می کنند برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: موضوع ، استفاده ، کشاورزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.