سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسن زاده:به زودی آراء تخلفات 6 تیم لیگ برتری را اعلام می‌کنیم

رئیس کمیته انضباطی گفت: تا صدور رای از مراجع بالاتر، بازی تیم‌های ملوان و تراکتورسازی تبریز با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی در خصوص حضور تماشاگران تبریز در دیدار تیم تراکتورسازی تبریز با استقلال تهران گفت: با توجه به تخلفاتی که تماشاگران این تیم انجام داده بودند، رای به محرومیت برگزاری یک دیدار بدون تماشاگر برای این تیم صادر کرده بودیم که این تیم درخواست تجدید نظرخواهی خود را به کمیته استیناف ارائه کرد.

وی گفت: وضعیت تیم ملوان بندر انزلی نیز مشابه تیم تراکتورسازی تبریز بوده و تا زمانی که کمیته استیناف رای خود را صادر نکند، بازی دو تیم ملوان بندر انزلی و تراکتورسازی تبریز مقابل حریفانشان با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.
 
رئیس کمیته انضباطی در پایان در خصوص تخلفاتی که در دیدار دو تیم پرسپولیس و پیکان تهران و سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان رخ داد، گفت: طبق گزارش مقامات بازی دیدار استقلال خوزستان و سپاهان اصفهان، از سوی هوشنگ لوینیان تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داوری رخ داده و در دیدار پرسپولیس تهران با پیکان نیز از سوی تماشاگران پرسپولیس فحاشی به دروازبان تیم مقابل صورت گرفته است. در نشستی این تخلفات را بررسی و به زودی رای آن را اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.