سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محرم فرصتی برای حفظ ارزشهای انسانی

امام حسین علیه السلام همچون خورشیدی ، قرنهاست که هر روز می درخشد و همچنان تازگی دارد اما افسوس از چشمهایی که تنها ده روز از سال ، از نورش بهره می برند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، همه ساله آسایشگاه خیریه کهریزک نیز همچون تمامی نقاط کشور عزیزمان ایران ، در ماه محرم الحرام و در سوگ دردانه عالم تشیع امام حسین (ع) ویاران باوفایش یکپارچه سیاه پوش می شود. محبان آن امام شهید و اهل بیت گرامیش در این ایام به سوگ می نشینند و در ماتم مظلومین کربلا اشک ماتم می ریزند.

در دهه نخست این ماه کتابخانه آسایشگاه خیریه کهریزک که مزین شده به پرچمهای عزاداری ، محل گردهمایی دوستداران سرور وسالار شهیدان امام حسین (ع) است تا هم صدا با همه عاشقان اهل بیت در عزای ماندگاران تاریخ اسلام شرکت نموده و به عزاداری بپردازند.

 مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک گفت : مکتب عاشورا ، دانشگاه عزت و حماسه و ایمان است و ما هم افتخار می کنیم که در آسایشگاه خیریه کهریزک بستری را فراهم کنیم تا عزیزان ساکن در این مجموعه بتوانند در مکتب عشق و ایثار حسینی ، ثبت نام کرده و درس های آن را بیاموزند و در زندگی به کار گیرند.

 پزشکی افزود: مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) از ابتدای محرم با سخنرانی و مدیحه خوانی مداحان اهل بیت (ع) در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار می شود.

وی تصریح کرد: مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک همانند  تمامی مردم شریفمان این ایام را با عشقی وافر به عزاداری می پردازند.

وی ادامه داد: در این ایام حضور گسترده مردم از اطراف آسایشگاه ، شهرستان ری و هم چنین سراسر شهر تهران ، نشان از قداست این مجموعه دارد به طوریکه اکثر دستها عزاداری خود را به این مجموعه رسانده و با مددجویان این مرکز در عزاداری سالار شهیدان سهیم می شوند.

پزشکی خاطر نشان کرد: همه ساله ، محرم در آسایشگاه خیریه کهریزک منحصر به فرد و استثنایی است و خیلی از ارادتمندان به اهل بیت علیهم السلام ترجیح می دهند نذورات و هدایای خود را جهت مصرف معلولین و سالمندان مقیم آسایشگاه خیریه کهریزک به این مکان هدیه نمایند.

محرم فرصتی است برای حفظ انسانیت و ارزش های انسانی پس بیایم سری به آسایشگاه خیریه کهریزک بزنیم و خود را میهمان دلهای پاک مددجویان این مرکز کنیم .

انتهای پیام/
برچسب ها: محرم ، ارزش ، انسانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.