سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

مرگ 3نفر بر اثر گاز گرفتگی در خراسان رضوی

استنشاق گاز سمی جان سه نفر را در خراسان رضوی گرفت.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد، فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت : در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیس 110 مبنی بر گازگرفتگی 2 مرد 30 و 52 ساله در شهر خرو ماموران کلانتری 15 این شهر به محل اعزام شدند.

  سردار امیری مقدم افزود: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد ابتدا پسر 30 ساله برای آبیاری زمینهای کشاورزی خود اقدام به باز کردن شیر فلکه فاضلاب می کند و غافل از وجود گاز در لوله ها پس از ورود به چاه یک متری بر اثر استنشاق گاز فاضلاب دچار تنگی نفس می شود و در ادامه پدر وی نیز برای کمک به او اقدام می کند که هر دو بر اثر انباشت گاز در چاه دچار خفگی می شوند .

وی ادامه داد: با اعزام ماموران اورژانس به محل و انتقال آنها به بیمارستان مشخص می شود که پدر و پسر هر دو بر اثر استنشاق گاز سمی فاضلاب جان خود را از دست داده اند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی همچنین گفت: جوان 23 ساله ( از اتباع افغان ) ، نگهبان یک ساختمان در حال ساخت در منطقه کوشک مهدی حوالی مشهد برای گرم کردن خود در یکی از اتاقهای ساختمان از اجاق گاز خوراک پزی و زغال استفاده کرده بود .

سردار امیری مقدم افزود : این جوان به علت نشت گاز زغال و همچنین نشت گاز سمی مونوکسید کربن حاصل از اجاق گاز خوراک پزی دچار مسمومیت شدید و خفگی شده و جان باخته بود .

وی گفت : جسد جان باخته به پزشکی قانونی منتقل شد.


انتهای پیام/ش

برچسب ها: مشهد ، مرگ ، گاز ، استنشاق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.