سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسکندری: برای پنجمین بار در مسابقات رنکینگ مقام قهرمانی را کسب کردم

ملی‌پوش بدمینتون کشورمان گفت: مسابقات رنکینگ بدمینتون هر سال در سه مرحله برگزار می‌شود که در هر سه مرحله مقام اول را نیز کسب کردم.

سروش اسکندری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص دومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون در کرمانشاه اظهار داشت: سطح رقابت‌ها در این دوره از مسابقات بسیار بالا و تنگاتنگ بود زیرا که بازیکنان و ملی پوشان مطرح کشور در این مسابقات حضور داشتند و با تجربه و فنی با یکدیگر به رقابت می پرداختند.

وی ادامه داد: در این رنکینگ 150 بازیکن در قسمت یکنفره و دو نفره حضور داشتند که من در قسمت یکنفره برای پنجمین بار مقام قهرمانی را نیز کسب کردم.

ملی پوش بدمینتون کشورمان در خصوص حریفان خود اذعان داشت: حریف سرسخت من در این دوره از رقابت‌ها  علی شاه حسینی بود که جزو بهترین‌های بدمینتون است و بازی بسیار خوب و هیجانی را با یکدیگر داشتیم که وی توانست مقام دوم را از آن خود کند.

اسکندری در ادامه در مورد شرایط میزبانی در کرمانشاه افزود: شرایط میزبانی متاسفانه نامساعد بود و از لحاظ خوراک تمامی هزینه‌ها شخصی پرداخت می‌شد و فقط خوابگاه را در اختیار داشتیم که آن هم شرایط خوبی نداشت و ما جای دیگری را برای اقامت انتخاب کردیم.

وی در پایان در خصوص برنامه‌ها و مسابقات آینده خویش خاطرنشان کرد: ما مسابقات لیگ برتر و همچنین مسابقات ترکیه که در آذرماه اعزام خواهیم شد را در پیش رو خواهیم داشت.

انتهای‌پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.