سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حبیبی: مقصر اصلی فرهنگ غلط، فوتبال ما است نه دایی و مایلی‌کهن/ تا زمانی که چهره فدراسیون فوتبالی نشود اختلافات پایان نمی‌پذیرد

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: دایی و مایلی‌کهن مقصر اختلافات پیش آمده نیستند چراکه مقصر اصلی فرهنگ غلط فوتبال بوده که تغییر کرده است.

حسن حبیبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: به نظر من مقصر اصلی فرهنگ فوتبال است که تغییر کرده است و دایی و مایلی کهن بی تقصیرند.

وی در ادامه بیان کرد: در سال‌های گذشته که ما بازی می‌کردیم این رفتارها و انتقاد از مربی وجود نداشت و رعایت ادب در هر سنی انجام می‌شد و بازیکنان مرتب یکدیگر را نگه می‌داشتند.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر نظاره گر هستیم که این بی‌حرمتی ها در چند سال اخیر در فوتبال کشورمان اتفاق افتاده است و این ندانم کاری‌های مدیران باعث می‌شود که بی‌حرمتی در بین بازیکنان و مربیان باب شود.

وی در ادامه اظهار کرد: اختلاف پیش آمده بین این دو بزرگوار از ابتدا نباید صورت می‌گیرد و الان که این موضوع در رسانه‌ها عنوان شده باید هرچه سریعتر به این موضوع خاتمه دهند تا بیشتر از این وضعیت فوتبال کشورمان زیر سوال نرود چرا که از اتفاقات پیش آمده از فوتبال رنج می‌برم و حاضر نیستم این اخبارها را در فوتبالمان بشنوم.

کارشناس فوتبال گفت: مایلی کهن مربی خوب و فهمیده‌ای است و بهتر است دایی رعایت ادب و احترام پیشکسوت خود را داشته باشد و این دو بزرگوار به یکدیگر احترام بگذارند.

وی در ادامه بیان کرد: تمام این مشکلات از انتخاب‌های نادرست فدراسیون فوتبال سرچشمه می‌گیرد چراکه افرادی که در فدراسیون هستند باید فوتبالی باشند تا این مشکلات پیش نیاید ولی در حال حاضر فوتبالی نبودن فدراسیون باعث شده است وجهه فوتبال با وجود این مشکلات از بین برود.

انتهای‌پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.