سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز؛

فرمانده اسبق لشکر 30 گرگان به خیل شهدا پیوست

مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید امیر سرتیپ محمدعلی کمانگری از یادگاران هشت سال دفاع مقدس با حضور حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش، فرماندهان، مسئولین، هم‌رزمان دوران دفاع مقدس و خانواده آن شهید والامقام در ستاد نیروی زمینی ارتش برگزار می‌شود.

به گزارش  حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید امیر سرتیپ محمدعلی کمانگری از یادگاران هشت سال دفاع مقدس که سحرگاه شنبه مورخ 10/8/93 دار فانی را وداع گفت و به جمع هم‌رزمان شهیدش پیوست با حضور حجت السلام والمسلمین آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش، فرماندهان، مسئولین، هم‌رزمان دوران دفاع مقدس و خانواده آن شهید والامقام در ستاد نیروی زمینی ارتش برگزار می‌شود.
 
شایان ذکر است شهید محمد علی کمانگری در تاریخ 8/8/1327 در خانواده ای مذهبی در شهرستان گرگان متولد شد و در سال 1346 در آزمون ورودی دانشگاه افسری امام علی (ع) شرکت و پس از قبولی وارد این دانشگاه شد.
 
سرتیپ کمانگری پس از طی نمودن دوره‌های مختلف نظامی با درجه ستوان دومی با رسته پیاده فارغ‌التحصیل و به عنوان فرمانده گروهان در یکان‌های مختلف نیروی زمینی ارتش مشغول به خدمت شد.
 
این شهید بزرگوار با شروع جنگ تحمیلی در یگان‌های عملیاتی حاضر و به مقابله با دشمن بعثی پرداخت.


 
 وی به جهت ویژگی‌ها و شایستگی‌های فردی و نظامی در تاریخ 23/2/62 به درجه سرهنگی نائل و به فرماندهی لشکر 30 گرگان منصوب شد.
 
شهید سرتیپ کمانگری در حین مأموریت به درجه جانبازی نائل شد و علی رغم مشکلات جسمی ناشی از جانبازی از فعالیت و خدمت به وطن دست برنداشته و تا لحظه شهادت در سمت‌های مختلف، منشأ خدمات شایانی برای هم‌رزمان و مردم شهید پرور استان گلستان بود.
 
لازم به ذکر است شهید سرتیپ محمد علی کمانگری به مدت هشت سال عضو شورای اسلامی و چهار سال رئیس شورای اسلامی شهرستان گرگان بوده است.
 
این مراسم رأس ساعت 9 صبح مورخ یک شنبه 11/8/1393 در ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۴۰ ۱۱ آبان ۱۳۹۳
با سلام خدایش رحمت کند و روحش شاد و یادش گرامی باد
ناشناس
۱۱:۳۸ ۱۱ آبان ۱۳۹۳
روحش شاد
nader
۰۱:۵۵ ۱۱ آبان ۱۳۹۳
روحش شاد ویادش گرامی
ایرانی مسلمان
۲۳:۰۷ ۱۰ آبان ۱۳۹۳
خدا ایشان را رحمت کند.دوستان یک نفر به کسانی که ما به آنان مدیون هستیم اضافه شد.خداوند به ما مددی کند تا شرمنده نشویم.انشاالله
حميد
۲۰:۵۸ ۱۰ آبان ۱۳۹۳
خداوند او را قرين رحمتش نمايد و به حق اين ايام سوگواري سالا ر شهيدان او را با شهداي كربلا محشور كند. مردي راستگو، شجاع و دلير بود.
ناشناس
۲۰:۵۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۳
روحش شاد دلاور بزرگ