سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعداد دسترسی‌های ورود زباله به کانال‌های منطقه 6 به صفر رسید

رئیس اداره مسیل‌ها و قنات های منطقه 6 از لایروبی و رفع مشکل و خطرات قنات‌های سطح منطقه به منظور بهره‌وری بیشتر و بهتر خبر داد.

پدرام طلوعی، رئیس اداره مسیل‌ها و قنوات منطقه 6 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: با توجه به کم آبی سال‌های اخیر طرحی در دست اجرا است به منظور بازدهی و بهره‌وری بیشتر قنات‌های سطح منطقه که امسال این طرح مضاعف می‌شود.

وی در خصوص لایروبی قنات‌ها افزود: قنات یوسف‌آباد در برنامه است تا لایروبی و به دلیل ریزش‌هایی که داشته است، رفع خطر شود.

طلوعی خاطرنشان کرد: در فاز بعدی قنات بهجت‌آباد در برنامه است تا کارهای موردی مثل شکایت شهروندان از نفوذ آب به منازل و املاک مجاور آن‌ها که بعضاً در خیابان ولیعصر نرسیده به بهشتی، روبروی خیابان توانیر، وزراء و خالد بوده رفع خطر و مشکل شود.

رئیس اداره مسیل‌ها و قنوات اظهار داشت: قنات‌های سطح منطقه شامل قنات یوسف‌آباد، بهجت‌آباد، سفارت روس، سفارت انگلیس، دانشگاه تهران، پادگان جمشیدآباد، سفارت آمریکا، امیرآباد است و قنات‌هایی مثل بریانک و مهرگرد نیز عبوری از سطح این منطقه است.

وی همچنین از برنامه‌هایی که در این راستا انجام شده است تصریح کرد: از ورود زباله به کانال‌ها جلوگیری و تعداد دسترسی به کانال‌ها صفر رسانده شد و مستقیم به کانال نواب وارد می‌شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: دسترسی ، کانال ، مشکل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.