سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لك:

برخي همكاران اجازه دهند، تيم آرامي دارم/نمي‌دانستم تيم دهم جدول مدعي سقوط است

سرمربي تيم فوتسال ميثاق گفت:از برخي همكاران مي خواهم به جاي سرك كشيدن به مسائل تيم من به فكر سر و سامان دادن تيم خود باشند.

رضا لك سرمربي تيم فوتسال ميثاق تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: به دليل مشكلاتي كه از ابتداي فصل با تيم ميثاق همراه بود قادر به گرفتن امتياز از رقيب نشديم و نتيجه را به فرش آرا واگذار كرديم، تمام مشكلات دست به دست هم داده تا اين نتايج كسب شود و از كادرفني تا بازيكنان هيچ كس نمي‌تواند از زير بار اين نتايج شانه خالي كند اما اين عملكرد فقط و فقط به مسئولان تيم مربوط مي‌شود نيازي نيست برخي نگراني نشان دهند زيرا اين نگراني با صداقت نيست و استرانژي در آن نهفته است. از سوي ديگر من به دليل تلاش بازيكنان كه حتي در شرايط سخت  هم با جان و دل رقابت مي كنند كمال رضايت را دارم.
 
وي افزود: تيم ميثاق نه تنها مدعي سقوط نيست بلكه با فرصتي كه به سبب تعطيلات به وجود آمده مي‌تواند از لحاظ فني قدرت يابد زيرا تمام مشكلات ما به كمبود بازيكن و نداشتن تمرين پيش فصلي مربوط مي‌شود.تا به اين جا در هر بازي با 7 بازيكن حضور يافتيم كه به آمادگي كامل نرسيده و در شرايط ايده آلي قرار ندارند پس با اين اوصاف نتيج دور از انتظار نبوده است با همه اين اوصاف تيم هاي قدرتمند ليگ مانند فرش آرا و گيتي پسند رقابت آساني برابر ميثاق نداشته اند به اين دليل كه ضعف تيم ما فني نيست.

لك در ادامه بيان داشت: يادم نمي‌آيد تا كنون با حضور 14 تيم در ليگ به تيم رده دهمي، مدعي سقوط بگويند اما با لطف برخي دوستان خبرنگار اين مهم تحقق يافته كه لازم مي‌دانم به تك تك آنها براي زحمات بي‌وقفه اي كه براي سياه كردن چهره تيم هاي به خصوصي مي كشند خسته نباشيد بگويم.

سرمربي تيم ميثاق خاطر نشان كرد: يك تيم از چندين بازيكن با رفتار ها و شخصيت متفاوت شكل مي‌گيرد پس طبيعي است كه در تمرينات حاشيه و يا بحثي به وجود آيد درست همانند اتفاقي كه در ديگر تيم ها رخ ميدهد .اين موضوع ارزش رسانه اي و پررنگ شدن ندارد مگر اينكه نيتي پشت
آن باشد به همين دليل از همكاران خودم خواهش دارم كه به جاي پرداختن به كوچكترين مسائل تيم من به فكر حواشي و وضعيت تيم خود باشند تا سرانجام موفق شوند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: لک ، میثاق ، فوتسال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.